Zoeken in Messenger Gesprek, trefwoord

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekster9
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14-08-2023
Mijn vraag

Sinds gisteren kan ik in een gesprek dat ik voer in Messenger niet meer terug zoeken op trefwoord. Voorheen lukte dat altijd wel. Gesprek gaat terug tot januari. Het hele gesprek is ook nog wel zichtbaar, maar bij zoeken krijg ik nu dus een blanco scherm. Bij alle andere gesprekken met andere personen lukt zoeken nog wel. Zelfs in bewaarde gesprekken met FB-users die inmiddels geen FB meer hebben. Zoek ik op een woord waarvan ik weet dat het bij die persoon voorkomt, komen toch alleen andere gesprekken omhoog. De persoon van desbetreffende gesprek heeft mij niet geblokkeerd of iets dergelijks. We zijn ook nog gewoon fb-vrienden Betekent dit wellicht dat hij/zij zelf wel het gesprek verwijderd heeft? (wil het hem/haar nu net even niet vragen, enigszins gevoelig)

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Even in de browser openen en de zoekfunctie van de browser gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekster9
nope, ook geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crafaella
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-01-2023
Hoi,

Ik vroeg me af of je al weet hoe het komt.
Ik zit namelijk in exact dezelfde situatie en wil het ook niet aan diegene vragen.

En dit is de enige treffer die ik kreeg....

Groetjes, Rafje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekster9
Hoi Rafje, nee helaas. Wel kon het ineens spontaan na een paar weken weer. Misschien even een bug of zo, geen idee. Heb het nu weer bij dezelfde persoon trouwens.. 🙂