iPhone opladen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Goedemorgen allen,

Ik ben ruim 2 jaar in het bezit van een iPhone XS welke sinds gister zo nu en dan plots melding geeft dat opladen niet mogelijk is omdat er vloeistof is aangetroffen in de Lightning connector. Omdat ik binnen werk en 100% zeker weet dat deze niet vochtig kon zijn heb ik een andere laadkabel gepakt en die gaf eerst geen melding, maar later toch ook weer waardoor deze niet oplaadt, behalve als ik het negeer. Nu weet ik niet of het verstandig is dit te negeren maar uit nood doe je dit dan maar. Ik gebruik enkel originele laadkabels en adapters en de telefoon is volledig op to date. Kent iemand dit probleem? Heb al veel gegoogled maar kan er weinig over vinden als het een valse melding betreft.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:32
Toen ik een Xs had laadde ik die altijd draadloos op en nooit met een kabel.
Misschien kan je dit proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:29
Heb je oplaadpoort al schoongemaakt? Met bijvoorbeeld een (smalle) houten tandenstoker. Let op (!), gebruik geen metalen voorwerp hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
@sn0w13
Gebruik het niet omdat het slecht schijnt te zijn voor de batterij maar als dit aanhoud prima en simpele oplossing inderdaad, dank!

@BlackMonkey
Paar maand geleden al eens gedaan en toen eerlijk gezegd wel paperclip gebruikt, maar doe dat al jaren en nog nooit problemen mee gehad maar zal het voor de zekerheid nog eens met een houtje proberen, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15
ramon-s- schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
@sn0w13
Gebruik het niet omdat het slecht schijnt te zijn voor de batterij maar als dit aanhoud prima en simpele oplossing inderdaad, dank!
Volgens wie zou dat slecht schijnen te zijn?
@BlackMonkey
Paar maand geleden al eens gedaan en toen eerlijk gezegd wel paperclip gebruikt, maar doe dat al jaren en nog nooit problemen mee gehad maar zal het voor de zekerheid nog eens met een houtje proberen, dank!
Met een paperclip beschadig je de poort veel makkelijker dan met een tandenstoker. Wat je misschien niet direct merkt, maar na een paar keer doen en een paar jaar kabel erin en eruit halen kan dat best wel meespelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Hahn op 23-10-2022 14:32 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:00
Hier hetzelfde probleem. Heel vreemd. Ik kijk even of reset iPhone het oplost en anders probeer ik tandenstoker. Werkt dat niet dan maar een draadloze oplader. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:00
Nvm voorlopig opgelost via de magie van restart
Pagina: 1