Goedemorgen,
Iedere avond laten wij de lampen op de overloop, keuken en bijkeuken automatisch veranderen naar de kleur blauw. (Snachts fijn voor de ogen)
Gisteren avond kreeg ik een melding op mijn telefoon dat er en fout was in de google assistent. De melding is: "De lampen bieden geen ondersteuning voor die functionaliteit"
Ook zijn deze lampen in de app niet meer te veranderen van kleur. Wel zijn de lampen nog steeds van kleur te wijzigen in de Nedis Smartlife app.
Meer mensen die dit ooit gehad hebben of nu ook hebben? En uiteraard hoe op te lossen?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Google Home, Google Nest Mini's, lampen van Nedis, Nedis Smartlife app.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
-Via spraak opdracht (werkt ook niet)
-via de google home app(staat kleur wijzigen niet meer bij)
-De nedis smartlife opnieuw geautoriseerd
- De nedis smartlife ontkoppeld en opnieuw gekoppeld
- verschillende (engelse) fora afgestruind,waarbij mensen wel de zelfde probleem hebben maar geen oplossing.
...
Alvast bedankt voor jullie moeite!
Iedere avond laten wij de lampen op de overloop, keuken en bijkeuken automatisch veranderen naar de kleur blauw. (Snachts fijn voor de ogen)
Gisteren avond kreeg ik een melding op mijn telefoon dat er en fout was in de google assistent. De melding is: "De lampen bieden geen ondersteuning voor die functionaliteit"
Ook zijn deze lampen in de app niet meer te veranderen van kleur. Wel zijn de lampen nog steeds van kleur te wijzigen in de Nedis Smartlife app.
Meer mensen die dit ooit gehad hebben of nu ook hebben? En uiteraard hoe op te lossen?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Google Home, Google Nest Mini's, lampen van Nedis, Nedis Smartlife app.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
-Via spraak opdracht (werkt ook niet)
-via de google home app(staat kleur wijzigen niet meer bij)
-De nedis smartlife opnieuw geautoriseerd
- De nedis smartlife ontkoppeld en opnieuw gekoppeld
- verschillende (engelse) fora afgestruind,waarbij mensen wel de zelfde probleem hebben maar geen oplossing.
...
Alvast bedankt voor jullie moeite!