Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-05 20:16
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
De beste prijs/noise/performance aio cooler tussen bovengenoemde. Waar het minste kans bij is op falen van pomp, of ratelen van de pomp of buzzing noises. En daarbij dan ook is de betere temps gaat geven.

Wat is je budget?
200€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zit met een mix van merken in pc zelf, corsair, asus, lian li dus niet echt een voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
13600K, Z690 Asus rog strix, allemaal in een gamepc.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:07
Met deze CPU voldoet een Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 A-RGB of een DeepCool Gamer Storm Castle 240EX Zwart al ruimschoots, maar ook een luchtkoeler als de DeepCool AS500 Plus WH voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan dat niet gewoon in je oude topic 13700K of 13600K waar je ook al vragen & advies krijgt over welke koeler? En niet zeldzaam is het om je topicstart (het liefst, soms verplicht) wel al te voorzien van wat je zelf al gevonden hebt; anders wordt elk topic een "stem hier op de beste xxxxxxxx" en daar leert niemand wat van :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof