2070 super + 3070ti

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisVV
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-02 16:41
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik heb momenteel een ASRock z370 k6 moederbord met een 8700k cpu, 32gb ram en een 2070 super.

Sinds ik veel 3d rendering doe (octane render) ga ik een 3070ti bijkopen om de rendersnelheid te verbeteren. Ik zou de 2 gpu's graag combineren. Ik vroeg me af of het ASRock moederbord dat überhaupt ondersteunt? En waar ik best de gpu's plaats? Geen sli dat weet ik maar dat maakt niet uit voor rendering.

Ook enig advies voor een Big tower case, in mijn huidige case is geen plaats voor 2 gpu's.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ik zou sowieso niet twee verschillende kaarten gebruiken. Kijk dan voor één RTX3080, en goede voeding

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisVV
Hackus schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 12:26:
ik zou sowieso niet twee verschillende kaarten gebruiken. Kijk dan voor één RTX3080, en goede voeding
Waarom niet? Dit zou perfect moeten werken voor Octane render. Ik wou alleen weten of deze op mijn moederbord zouden passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:31

Thomg

Aww yiss

Een 3070Ti is nauwelijks meer dan een overklokte 3070, tenzij ze dezelfde prijs hebben zou ik een 3070 halen om de hitte in je PC nog onder controle te houden.

Anders kan je ook overwegen je 2070 Super te verkopen en een 3080Ti te halen.

Of moederbord het ondersteunt is een non-issue.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomg op 22-10-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisVV
Ok bedankt, ik vroeg het me gewoon af kwestie van het aantal plaats tussen de PCI slots/GPU's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ChrisVV schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:22:
[...]

Waarom niet? Dit zou perfect moeten werken voor Octane render. Ik wou alleen weten of deze op mijn moederbord zouden passen?
Dat kun je zelf wel inschatten of het gaat passen aan het formaat wat je wilt kopen. Ik heb zelf een E-ATX bord gebruikt voor 2x 3080 dit jaar

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1