[Multi] WRC Generations

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 11:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OJN3J4WVUbfxv9cNjCokDiGQjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7Gp9ij0b3qbVogBYkXL6X4d.jpg?f=fotoalbum_large

RELEASE
3 november 2022

PLATFORM
PlayStation 4, Xbox One, PC, PlayStation 5, Xbox Series X, Nintendo Switch/Switch Lite

ONTWIKKELAAR
Kylotonn

UITGEVER
Nacon

Erg spannend voor mij en vele andere Sim rally liefhebbers! Hoe gaat de gameplay zijn en vooral: werken al mijn spelbesturingen goed op deze game. Daarbij hecht ik er waarde aan dat de handrem goed instelbaar is maar vooral dat ik mijn flippers op mijn stuurtje én mijn sequential versnelling beide kan instellen als SHIFT en SHIFT ALT o.i.d. Want anders moet ik als ik de rally auto switch zoals in WRC9 alles weer opnieuw instellen. Hopelijk zit er een goede competitie in, waarbij je maandelijks events hebt met meerdere stages. Er is nu een Standard Edition en een Full Loaded Edition: https://www.wrcthegame.com/

GAMEPLAY

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartis
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:17
Mooi budget prijsje voor deze game precies: 39,99 voor de standard versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De laatste WRC game voordat de licentie over gaat, erg benieuwd, afgelopen delen zijn toch wel steeds beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Bijna releasetijd, de fully loaded versies kunnen vandaag al spelen dacht ik.

Na CMR 2.0, DIRT 3, DIRT 5, DIRT Rally en DIRT Rally 2.0 mijn "eerste" WRC rally game. Alle eerdere versies ooit heb ik altijd laten liggen ter voorkeur van de CMR en DIRT reeks... maar deze leek me wel wat en ook mooi complete game hoop ik dan maar. Donderdag komt de normale versie uit :)

Nog een versie review die ik tegenkwam gister:

[ Voor 10% gewijzigd door DerOllie op 01-11-2022 13:35 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
Het werkt hier nog echt voor geen meter. Zit sowieso een bug mijn game die door meerdere mensen wordt gerapporteerd, mijn base en stuur moet ik pas op het allerlaatste moment (dus als je al een stage gaat rijden) aanzetten, want anders crasht de game en sluit ie af. Daarnaast krijg ik mijn Heusinkveld handbrake V2 niet goed werkend, werkt omgedraaid. Veel instellingen kan ik niet wijzigen, werkt niet.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
Dual Sense op de PS5 is ook bugged momenteel. Nauwelijks Haptic Feedback en vibration, maar ook geen geluid uit de controller speakers.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
Het werkt bij mij inmiddels. Moest TS-PC Racer wheelbase in een andere USB pluggen. In het menu kan je soms alleen navigeren met de pijltjestoetsen, dan kan je pas iets aanpassen. De sim is wel ongebruiksvriendelijk en er zijn veel bugs aanwezig, want sommige mensen hebben andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Rivanov schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:00:
Dual Sense op de PS5 is ook bugged momenteel. Nauwelijks Haptic Feedback en vibration, maar ook geen geluid uit de controller speakers.
Dat geluid heb ik wel, maar af en toe, niet in alle situaties. Geluid lijkt sowieso nog dingetje te zijn. Wellicht even een volgende update afwachten... ik vermaak me wel met de challenges en met losse stages te rijden, beetje rondkijken zeg maar. Als ik eenmaal beter gevoel heb start ik een carrière

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
Als ik mijn sequential gebruik moet ik steeds koppelen wat om een of andere reden niet lekker loopt. Auto valt stil en blijft zelfde snelheid rijden. Dan moet ik gauw koppelen en meestal accelereert ie dan wel weer. Is dit een bug? Met flippers hoef ik niet steeds te koppelen en houd ik gewoon toeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:32
Ik twijfel om de game te kopen voor PS5 of pc. Nogal jammer dat de quality mode op PS5 slechts op 30 fps draait. Mensen die ervaringen hebben met die versie? Overigens heb ik de vorige versies wel steeds op pc gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
Ik heb het laatste probleem met de clutch gisterenavond trouwens opgelost: alleen gebruik maken van of sequential of flippers. Ik prefereer het eerste, dat is ook in de echte rallyautos gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
gibsonneke schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:55:
Ik twijfel om de game te kopen voor PS5 of pc. Nogal jammer dat de quality mode op PS5 slechts op 30 fps draait. Mensen die ervaringen hebben met die versie? Overigens heb ik de vorige versies wel steeds op pc gespeeld.
PC. Heb je denk ik ook meer mogelijkheden met controllers zoals stuur, pedalen, shifters en handbrakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hebben jullie iets van een pre-order gekregen, de Peugeot 206 WRC? ik heb de PS5 versie bij BOL gekocht, maar heb nog niets gezien van code ofzo.

Ah update: BOL zat niet bij de bedrijven die de preorder leverden, ze antwoorden net al via Twitter...

[ Voor 26% gewijzigd door DerOllie op 07-11-2022 15:30 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Is er iemand die de settings heeft om deze game lekker te spelen met een Clubsport wheelbase v2.5.
Ik ben zoekende maar krijg het niet voor elkaar.
WRC 9 ging redelijk WRC10 was al wat lastiger maar deze WRC Generations.. ik heb echt geen idee...

Alles wat ik vind is voornamelijk voor de diverse DDs van Fanetec.
Pagina: 1