Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohantech
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-08-2023
Hi,

Ik heb vandaag de Pixel 7 pro binnen gekregen. Ik helemaal blij aangezien het scherm van mijn oneplus 3 helemaal zwart was.

Gelukkig kon ik via een usb kabel nog wel contact maken met de interne opslag.. uiteindelijk de interne opslag van mijn whatsapp gekopieerd met de file naam: msgstore-2022-10-11.1.db.crypt14.
Netjes de naam veranderd naar msgstore.db.crypt14

Op de P7P whatsapp gedownload en nu kan ik nergens het "database" map vinden. Ik heb overal gezocht maar het lijkt gewoon alsof de map niet bestaat..

kan iemand vertellen hoe ik de map tevoorschijn haal ? (verborgen mappen weergeven heb ik al geprobeerd, ook via files manager apps, youtube) maar bij mij komt die niet te voorschijn.

Iemand enig idee.. er staan best wel belangrijke berichten dus elke hulp die geboden wordt.. ja graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dat niet Android/media/com.whatsapp/Whatsapp/Databases?

Dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:34
BraveWorld schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 01:24:
Is dat niet Android/media/com.whatsapp/Whatsapp/Databases?
Let op de hoofdletters, en interne opslag
Databases staan in:
Android/media/com.whatsapp/WhatsApp/Databases
Media staan in:
Android/media/com.whatsapp/WhatsApp/Media
Backups staan in:
Android/media/com.whatsapp/WhatsApp/Backups

Let wel op eventuele rechten op het systeem en de bestanden. Daar waren issues mee met de Android 12 upgrade want opslag locatie/ rechten veranderde toen tov Android 11.

[ Voor 33% gewijzigd door swhnld op 22-10-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:34
Reageert je oude telefoon wel, dan is dit ook nog een oplossing om gegevens over te krijgen:
https://support.google.co...-met-een-kabel-aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:52
Ondersteunt de one plus hdmi over de usb c aansluiting? Zo heb ik mijn S10 kunnen unlocken en gegevens kunnen redden door 'm aan te sluiten op een docking station met scherm en toetsenbord.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gohantech
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-08-2023
@swhnld @Blackouts @BraveWorld

@BraveWorld
Die mappen kreeg ik dus niet op 1 of ander manier, pas wanneer ik een nieuwe back up maakte.

@Blackouts
JE moet toestemming geven via je oude tel. en aangezien mn scherm volledig zwart is kon ik dat niet..

Het probleem is ondertussen opgelost.. Ik heb het volgende gedaan.

Zoals ik eerder aangaf kon ik wel de database van Whatsapp op m'n oude telefoon openen en kopieren.
Heb de hele map gekopieerd en op mn bureablad gezet.

Op de P7P whatsapp gedownload en kwam er achter dus dat er pas een map database aangemaakt wordt zodra je een back up maakt ( waar ik zelf niets aan had aangezien ik de oude database wilde hebben)
Dus whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en voordat ik m'n nummer bevestigde heb ik alle ontbrekende mappen geplakt van m'n oude telefoon en daarna kon de P7P wel alles vinden.

Hoop dat mn uitleg een beetje te volgen was :)
Pagina: 1