Ik zoek een?
Vandaag helaas afscheid moeten nemen van mijn EVGA 1080 GTX nadat deze in brand is gevlogen. Na de GPU verwijderd te hebben, draait het systeem weer prima. Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe videokaart in combinatie met een nieuwe voeding. Ik lees echter veel over een eventuele cpu bottleneck met mijn i7 7700k in combinatie met de wat betere 30 serie videokaarten. Dus mijn vraag is welke videokaart het beste aansluit bij mijn huidige systeem?
Wat is je budget?
500 - 800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor Nvidea of AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn systeem. Ik gebruik het systeem voor werk (geen bijzonder zware programma's) en speel zo nu en dan Warzone en Overwatch (1080p). Straks Warzone 2. Dus geen heel fanatieke gamer meer maar ik waardeer maximaal haalbare fps.
Alvast dank voor de tip(s)!
Vandaag helaas afscheid moeten nemen van mijn EVGA 1080 GTX nadat deze in brand is gevlogen. Na de GPU verwijderd te hebben, draait het systeem weer prima. Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe videokaart in combinatie met een nieuwe voeding. Ik lees echter veel over een eventuele cpu bottleneck met mijn i7 7700k in combinatie met de wat betere 30 serie videokaarten. Dus mijn vraag is welke videokaart het beste aansluit bij mijn huidige systeem?
Wat is je budget?
500 - 800 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor Nvidea of AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn systeem. Ik gebruik het systeem voor werk (geen bijzonder zware programma's) en speel zo nu en dan Warzone en Overwatch (1080p). Straks Warzone 2. Dus geen heel fanatieke gamer meer maar ik waardeer maximaal haalbare fps.
Alvast dank voor de tip(s)!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 430,- | € 430,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z270F Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Acer Predator XB241H Rood, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 0,- | € 0,- |
2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Cooler Master GM G550M | € 0,- | € 0,- |
2 | Solid state drives | Crucial MX200 2,5" 500GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 430,- |