Ik heb net mijn tv kaart er in gehangen..maar het geluid komt niet door 4 boxen...ik zo'n creative cambridge ding en een creative 1024 ding..hoort dit zo of moet het wel door 4 boxen kunnen?
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem. Gelukkig had ik het snel verholpen door line-in aan te vinken in de mixer (wel de recording properties).
Krijg nou tieten, ik had dat probleem ook, heb uren lopen zoeken naar de oorzaakOp dinsdag 28 augustus 2001 21:06 schreef DeaconBlues het volgende:
Ik had hetzelfde probleem. Gelukkig had ik het snel verholpen door line-in aan te vinken in de mixer (wel de recording properties).
Dan heb je waarschijnlijk een mono tv-kaart of het zooitje op de mono ingang van je Live gestopt. Denk dat de mixer van de Live nix met een mono signaal kan om er 4 kanaals van te maken.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Dat probleem had ik ook (live 1024 + miro pctv) en door in windows de speakers op quadrofonisch te zetten gaat ie nou gewoon door 4 speakers (windows xp 2600 trouwens)
Verwijderd
Welke TV kaart heb je? De Hauppage Theater is namelijk de enigste die ik ken die ProLogic (+ 5.1) heeft.
De live kan van stereo 4 kanaals geluid bakken (eventueel met EAX). volgens mij wordt de meegestuurd pro logic (van de tv) lichtelijk gedecodeerd.Op donderdag 30 augustus 2001 10:01 schreef Ge611 het volgende:
Welke TV kaart heb je? De Hauppage Theater is namelijk de enigste die ik ken die ProLogic (+ 5.1) heeft.
Je hebt hier dus echt geen theater voor nodig. En deze is geen 5.1 (das DTS / AC-3). prologic is 4 kanaals (Toch?) 2 front stereo, center en een kanaal voor beide rear speakers
if broken it is, fix it you should
Pagina: 1