Toon posts:

Tv kaart geluid niet door 4 boxen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn tv kaart er in gehangen..maar het geluid komt niet door 4 boxen...ik zo'n creative cambridge ding en een creative 1024 ding..hoort dit zo of moet het wel door 4 boxen kunnen?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Gelukkig had ik het snel verholpen door line-in aan te vinken in de mixer (wel de recording properties).

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op dinsdag 28 augustus 2001 21:06 schreef DeaconBlues het volgende:
Ik had hetzelfde probleem. Gelukkig had ik het snel verholpen door line-in aan te vinken in de mixer (wel de recording properties).
Krijg nou tieten, ik had dat probleem ook, heb uren lopen zoeken naar de oorzaak :D Thanx alot !

Verwijderd

Topicstarter
hmmz..die staat aan :) Maar nogsteeds door 2 boxen.. :(

Verwijderd

Topicstarter
hmmz..ik kom er btw net achter dat het maar door 1 box komt :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

DaRoot

Some say...

Dan heb je waarschijnlijk een mono tv-kaart of het zooitje op de mono ingang van je Live gestopt. Denk dat de mixer van de Live nix met een mono signaal kan om er 4 kanaals van te maken.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
stekkertje zat er half in..maar hij komt nu nogsteeds door 2 boxen dus :)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 20:52
Dat probleem had ik ook (live 1024 + miro pctv) en door in windows de speakers op quadrofonisch te zetten gaat ie nou gewoon door 4 speakers (windows xp 2600 trouwens)

Verwijderd

Welke TV kaart heb je? De Hauppage Theater is namelijk de enigste die ik ken die ProLogic (+ 5.1) heeft.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:04
Op donderdag 30 augustus 2001 10:01 schreef Ge611 het volgende:
Welke TV kaart heb je? De Hauppage Theater is namelijk de enigste die ik ken die ProLogic (+ 5.1) heeft.
De live kan van stereo 4 kanaals geluid bakken (eventueel met EAX). volgens mij wordt de meegestuurd pro logic (van de tv) lichtelijk gedecodeerd.

Je hebt hier dus echt geen theater voor nodig. En deze is geen 5.1 (das DTS / AC-3). prologic is 4 kanaals (Toch?) 2 front stereo, center en een kanaal voor beide rear speakers

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1