Beste tweakers,
Bij mijn Volkswagen Golf uit 2013 doet zich een rare storing voor.
Als ik de ruitensproeier van de voorruiten bedien, komt er geen water uit de sproeier maar de wissers zowel voor als achter gaan aan. Het aparte in mijn ogen is dat de achterruitenwisser aan gaat, terwijl deze helemaal niet wordt bediend.
Welke stappen zijn gedaan;
• Zekeringen gecontroleerd
• Ruitenwisser pompje rechtstreeks op 12V bekrachtigd, deze werkt
• Stuurkolomschakelaar / ruitenwisser hendel vervangen
• Spanningsstabilisator vervangen (las dat dit de oplossing was bij iemand met het zelfde probleem)
• Canbus module vervangen (deze mogelijkheid kwam ik op enkele topics ook tegen)
Maar naar alle inspanning is het probleem helaas nog niet opgelost.
Zijn er mensen die dit probleem eerder hebben gehoord of een idee hebben hoe het opgelost zou kunnen worden?
Bij mijn Volkswagen Golf uit 2013 doet zich een rare storing voor.
Als ik de ruitensproeier van de voorruiten bedien, komt er geen water uit de sproeier maar de wissers zowel voor als achter gaan aan. Het aparte in mijn ogen is dat de achterruitenwisser aan gaat, terwijl deze helemaal niet wordt bediend.
Welke stappen zijn gedaan;
• Zekeringen gecontroleerd
• Ruitenwisser pompje rechtstreeks op 12V bekrachtigd, deze werkt
• Stuurkolomschakelaar / ruitenwisser hendel vervangen
• Spanningsstabilisator vervangen (las dat dit de oplossing was bij iemand met het zelfde probleem)
• Canbus module vervangen (deze mogelijkheid kwam ik op enkele topics ook tegen)
Maar naar alle inspanning is het probleem helaas nog niet opgelost.
Zijn er mensen die dit probleem eerder hebben gehoord of een idee hebben hoe het opgelost zou kunnen worden?