Ik heb een pc met een AMD RX 470 GPU, Intel i5-11600kf CPU, DDR4 16 GB 3.200MT/s ram, 650 Watt PSU en 1 TB M.2 SSD aan opslag en ik wil graag mijn pc upgraden. Ik wil een upgrade voor mijn pc maar ik weet niet goed wat ik moet kopen ik wil een nieuwe videokaart ik zat de denken aan een 3070 maar ik weet niet of ik beter kan wachten tot de 4070 uitkomt (ik wil het liefst een Nvidia GPU). Ook zou ik graag willen weten of ik een nieuwe PSU moet kopen als ik een bepaalde GPU koop. Zelf wil ik graag wat extra opslag omdat opslag bijna vol zit en anders moet ik games gaan verwijderen ik zat zelf de denken aan weer 1 TB het liefst m.2
Het budget is € 1500 het kan nog hoger.
Als iemand goede info heeft hiervoor zou dat erg behulpzaam zijn tips geven mag ook altijd voor als ik zelf iets over het hooft heb gezien. Bedank voor het lezen en info of tips als je die hebt gegeven.
Het budget is € 1500 het kan nog hoger.
Als iemand goede info heeft hiervoor zou dat erg behulpzaam zijn tips geven mag ook altijd voor als ik zelf iets over het hooft heb gezien. Bedank voor het lezen en info of tips als je die hebt gegeven.