Hoi, deze laptop (i7-6700HQ - 8,00 GB – NG GTX 950M) 4 jaar geleden op cybermonday gekocht voor 800 euro. Onder garantie is het moederbord vervangen, maar uiteindelijk bleven de kaartlezer en een een USBpoort gammel. Uiteindelijk sleet van mousepad en toetsenbord (gebruik nu een lossse muis en bordje) en ook van interne onderdelen. Teruggezet naar fabrieksinstellingen heeft t.a.v. het laatste wel geholpen, maar draai nu alleen Photoshop Elements en wat freeware en niet de grote programma’s van Adobe.
Inmiddels een Asus Oled 15 inch geprobeerd. Prachtig scherm , maar bij aankoop al een probleem met het toetsenbord, dus retour. Overigens was deze laptop wel binnen budget, maar was de i5 traag.
Wat zoek ik? Een laptop geschikt voor intensief photoshoppen en zo nu en dan een familie videofilmpje bewerken. Graag met vergelijkbare snelheid als de huidige en goede schermprestatie t.a.v. sRGB waarden. Lichte voorkeur voor een 17 inch scherm want mijn ogen worden ook ouder.
ca 1000 euro, ben bereid om te wachten totdat een duurdere binnen budget is.
laptop is voor thuisgebruik.
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar sta toch meer open voor merken met weinig maandagochtendexemplaren.
Inmiddels een Asus Oled 15 inch geprobeerd. Prachtig scherm , maar bij aankoop al een probleem met het toetsenbord, dus retour. Overigens was deze laptop wel binnen budget, maar was de i5 traag.
Wat zoek ik? Een laptop geschikt voor intensief photoshoppen en zo nu en dan een familie videofilmpje bewerken. Graag met vergelijkbare snelheid als de huidige en goede schermprestatie t.a.v. sRGB waarden. Lichte voorkeur voor een 17 inch scherm want mijn ogen worden ook ouder.
ca 1000 euro, ben bereid om te wachten totdat een duurdere binnen budget is.
laptop is voor thuisgebruik.
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar sta toch meer open voor merken met weinig maandagochtendexemplaren.