Philips 40PFL7664H/12 chromecast; niet-ondersteund videoform

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suzannevdb
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-12-2022
Beste lezer. Als technisch nitwit hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Onze oude tv is pas stuk gegaan, hierop keken we alleen dmv chromecast. Gisteren een nieuwe (oude) tv gehaald, een Philips 40PFL7664H/12

Hierop de chromecast aangesloten, maar bij elke poort zegt hij hetzelfde 'niet-ondersteund videoformaat'.

De chromecast doet het gewoon; getest door hem aan te sluiten op ons computerbeeldscherm.

Google heeft me niet verder kunnen helpen, de topics die ik daar tegen kom matchen niet helemaal met mijn probleem. Degene die misschien wel aansluiten zijn zo technisch dat ik de weg kwijt raak.

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen te zoeken. Help :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
https://www.philips.nl/c-...-precise-hd/ondersteuning

Laatste versie van de software al op het apparaat gezet ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suzannevdb
Dankjewel voor je reactie! Geen idee dat dat kon/moest. Net het hele huis doorgezocht naar een kabel om de tv op de modem aan te sluiten. Gelukt

Ma aansluiten kwam er binnen no-time bericht: 'er is geen update beschikbaar' en klaar was hij.

Ik heb gekeken bij 'huidige software informatie' hier stond generation data 30/10/2009 en nog een release code. De software is dus al van een tijdje geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suzannevdb
Update; nadat hij het op miraculeuze wijze opeens deed. En even later weer niet heb ik toch het idee dat het aan de chromecast ligt. Geen interne draadbreuk maar misschien dat er met het hdmi stekkertje iets mis is?

Ik heb de chromecast nu met tape aan de tv vastgeplakt zodat hij op dezelfde positie blijft zitten en dat lijkt te werken...

Opgelost voor nu dus!