infineon was vroeger geloof ik siemens, en zulke hoge snelheden halen die ook weer niet geloof ik, voor hoge snelheden kun je geloof ik beter bij crucial en micron zijn... check search
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Het is gewoon kwaliteit geheugen net zoals Kingston!
Het zou best kunnen dat het net zo goed is als "normaal" goedkoop gegeugen, maar hier heb je zoveel jaar garantie en elke module is getest waaraan ze minimum moeten voldoen
Het zou best kunnen dat het net zo goed is als "normaal" goedkoop gegeugen, maar hier heb je zoveel jaar garantie en elke module is getest waaraan ze minimum moeten voldoen
Verwijderd
Volgens een zeer grondige 128MB test in de Duitse C'T #17/2001 is Kingston helemaal niet zo goed.
Ook de peperdure 150mhz en 166mhz merken vielen vaak tegen (duurkoop of miskoop!).
Infinion (anoniem gekocht!) was daarentegen zeer goed en foutloos in de testen. 161mhz cas2 voor het cas3type.
Ook 128MB MCI 150mhz was goed.
Beiden Duitse merken: toeval?
Ook de peperdure 150mhz en 166mhz merken vielen vaak tegen (duurkoop of miskoop!).
Infinion (anoniem gekocht!) was daarentegen zeer goed en foutloos in de testen. 161mhz cas2 voor het cas3type.
Ook 128MB MCI 150mhz was goed.
Deutsche gründlichkeitOp dinsdag 28 augustus 2001 20:46 schreef augustus het volgende:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als je infinion koopt koop je gewoon zekerheid.
Ik heb net in mijn bak
1x 128Mb 133Mhz infinion, 1x 128Mb 133Mhz oem, 1x 64Mb 100Hmz oem draaiende op 133Mhz omgewisseld voor 3x 256Mb infinion
Nou ik merk het wel gelijk, dat 100Mhz reepje was gewoon de bottleneck denk ik. Nu is mn systeem gelijk zo stabiel als wat
Ik heb net in mijn bak
1x 128Mb 133Mhz infinion, 1x 128Mb 133Mhz oem, 1x 64Mb 100Hmz oem draaiende op 133Mhz omgewisseld voor 3x 256Mb infinion
Nou ik merk het wel gelijk, dat 100Mhz reepje was gewoon de bottleneck denk ik. Nu is mn systeem gelijk zo stabiel als wat
Pagina: 1