HelloTV.nl plaatst structureel nepadvertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 8.760 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03 12:38
Hallo,

Ik ben aan het winkelen voor een nieuwe TV en het viel me op dat HelloTV altijd als goedkoopste in het lijstje staat, onder het tabblad 'refurbished' en dan altijd als 'open doos'. Structureel werken die links echter niet en komen die uit op een algemene pagina of dode pagina of gewoon het product voor de volledige prijs. Ik heb in enkele gevallen gevraagd naar het aanbod en de klantenservice geeft steeds aan dat het een foutje is.

Enkele voorbeelden:

uitvoering: Philips 48OLED936/12 Zwart
uitvoering: Philips 48OLED807/12 Zwart
uitvoering: LG OLED55CX6LA Zwart
uitvoering: Philips 65OLED807/12 Zwart
uitvoering: Sony Bravia XR-48A90K Zwart

Deze hebben momenteel allemaal de 'goedkoopste' prijs in Pricewatch en het zijn allemaal open dozen en ze zijn allemaal niet beschikbaar als je doorklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10
Zulke ze meelezen? Bij mij lijkt alleen de LG niet beschikbaar, de rest wel? Of zeggen ze dat verder in het bestelproces pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Woudtwe schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:49:
Zulke ze meelezen? Bij mij lijkt alleen de LG niet beschikbaar, de rest wel? Of zeggen ze dat verder in het bestelproces pas?
Je kan de open doos prijzen krijgen bedoel je? Want ik kan op HelloTV de producten wel bestellen voor de nieuwprijs die ze in pricewatch adverteren, dat is geen probleem. Maar geen enkele van de ‘open doos’ producten voor een lagere prijs zijn beschikbaar. Het werkt in ieder geval niet voor mij als ik op die links klik - ze zijn nergens op de website terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10
BurrowedLurker schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 01:37:
[...]

Je kan de open doos prijzen krijgen bedoel je? Want ik kan op HelloTV de producten wel bestellen voor de nieuwprijs die ze in pricewatch adverteren, dat is geen probleem. Maar geen enkele van de ‘open doos’ producten voor een lagere prijs zijn beschikbaar. Het werkt in ieder geval niet voor mij als ik op die links klik - ze zijn nergens op de website terug te vinden.
Sorry idd, bij de 2e zie ik hem wel bij de rest idd niks of hele prijs. Hmm das wel vreemd inderdaad. En als je ze bericht zullen ze wel zeggen dat ie net verkocht is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• winos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Ook bij mij zijn geen van de modellen beschikbaar. Dit is inderdaad onderzoekswaardig.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Zolderkamer piraten praktijken. Sommige gaan zelfs zo ver als betaling te nemen en dan bellen ze je op dat de laatste nét weg is, maar geluk voor jou, voor een kleine meerprijs is er een alternatief beschikbaar!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@BurrowedLurker

Wellicht bij velen al bekend.....maar HelloTV is de nieuwe naam van PlatteTV

nieuws: Nederlandse tv-winkel PlatteTV wijzigt naam in HelloTV

Zeker 10+ jaar geleden daar een TV gekocht, toen ze nog bekend stonden om hun enorme kortingen en hoge inruilprijzen. Ik heb daar een Panasonic plasma gekocht.

In de loop der jaren is dat al lang niet meer zo en (met watik uit de diverse CEA en andere subforum-topics mee krijg,) is PlatteTV in hun prijskwaliteit en service flink achteruit gehold.

Later wegens de wens voor een nieuwe TV weer bij ze aangeklopt maar ondanks een hoop geroep weinig scherpe prijzen en veel op de website leverbaar maar uiteindelijk niet te leveren.

Er zijn vast genoeg tevreden kopers maar voor mijn volgende TV laat ik ze links liggen.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik had dit pas ook, echter toen ik de volgende dag er nogmaals op klikte kwam ik wel op de pagina uit en heb ik de TV voor de refurbished prijs zoals aangegeven in de PW gekocht. Lijkt mij eerder een technisch defect aangezien de pagina helemaal wit is dan bewuste misleiding.

Zou zo maar kunnen dat als iemand er op klikt en in het winkelwagentje doet dat de TV voor X tijd gereserveerd is en de pagina dan niet (goed) meer werkt voor een ander want er is immers maar 1 op voorraad. Als mensen dit steeds doen, twijfelen en niet kopen, product gereserveerd voor half uur / uur dan kan ik mij best voorstellen dat de pagina vaak niet werkt. Sommige linkjes werken nu in je OP wel, andere niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Tim.k op 21-10-2022 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dit was mij ook al opgevallen bij uitvoering: LG C2 42" (zilveren voet) Zwart . Zodra zo'n buitenkansje TV is verkocht blijft de pagina in de lucht. Aardig irritant als je naar een scherp geprijsd retourtje op zoek bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roper
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20
SCIxX schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:17:
Zolderkamer piraten praktijken. Sommige gaan zelfs zo ver als betaling te nemen en dan bellen ze je op dat de laatste nét weg is, maar geluk voor jou, voor een kleine meerprijs is er een alternatief beschikbaar!
Dit heeft Hello TV bij mij ook geflikt! Ik heb mijn geld terug gevraagd, gelukkig stond dat na vier dagen wel weer netjes op mijn rekening. Dat dan weer wel. Maar voelde me toch aardig bekocht. Was ook zo'n "open doos" aanbieding die dan helemaal niet blijkt te bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnlupl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-05 17:44
Verschillende aanbiedingen geprobeerd de laatste 4 weken, zonder uitzondering allemaal niet werkend.
Net Philips 59PUS8535 voor 296 euro, en raad eens niet beschikbaar maar wel standaard nieuw prijs.
Zeker 25 x afgelopen weken gedaan. Lokkertjes dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 19:10
emnlupl schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:53:
Verschillende aanbiedingen geprobeerd de laatste 4 weken, zonder uitzondering allemaal niet werkend.
Net Philips 59PUS8535 voor 296 euro, en raad eens niet beschikbaar maar wel standaard nieuw prijs.
Zeker 25 x afgelopen weken gedaan. Lokkertjes dus.
Marketing voor je :) je koopt supergoedkoop traffic, x procent haakt af y procent koopt een duurder model(met neppe korting) en klaar ben je.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco-Peters
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik kan mij hierbij toevoegen: gisteravond mijn oude TV gemold, dus opzoek naar een nieuwe. HelloTV, voorheen Platte TV komt telkens als goedkoopste naar voren. Dan klik je op die links en heb je een prijsverschil van € 200 :(

uitvoering: LG 43UK6470PLC Zwart

Kunnen jullie dit niet gewoon weren uit de Pricewatch? Het maakt de Pricewatch namelijk onbetrouwbaar, om makkelijk en snel prijzen mee te vergelijken. Want er klopt gewoon niets van, met al die refurbished prijzen in de feed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:39
Hier dezelfde ervaring. De open doos aanbieding staat er al dagen op, maar de link is dood. Via de chat aan hello.tv gevraagd of ik hem kon bestellen, maar hij was net verkocht. :O
Ik kon wel een nieuwe krijgen met korting zodat die de prijs van de andere goedkoopste aanbieder matchte. Niet gedaan want voelde me toch wat misleid.
Nu helemaal nu ik topic lees.

Ik dacht dat tweakers 4x per dag de pw bij werkte, maar niet voor refurbished artikelen lijkt het.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:36
Gebeurt ook met de:
uitvoering: Philips 48OLED806/12 Zwart
uitvoering: Philips 55OLED856/12
uitvoering: Philips 55OLED806/12 Zwart
uitvoering: Philips 65OLED856/12
uitvoering: Philips 65OLED806/12 Zwart

Zie het veel te veel vanuit HelloTV met de "nieuwstaat - open doos" en dan totaal niet hebben. Hoe makkelijk ik nu al 7(!) voorbeelden in een paar minuten kan vinden, lijkt me toch niet de bedoeling. Bij refurbished mist ook het knopje "onjuiste prijs melden", moet die niet toegevoegd worden om dit makkelijker te kunnen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
@Glaanie is dit iets wat jullie opgemerkt hebben? Van de 5 tv's die OP linkte, is er ééntje die daadwerkelijk een buitenkansje heeft via HelloTV. De rest staat dus al zeker 11 dagen verkeerde reclame te maken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Intern is men ermee bezig, we zijn dus op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
Glaanie schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:46:
Intern is men ermee bezig, we zijn dus op de hoogte :)
Fijn om te horen! Is het een idee om ze voorlopig uit de "refurbished" lijst te gooien totdat het is opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

HikariMisako schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:59:
[...]

Fijn om te horen! Is het een idee om ze voorlopig uit de "refurbished" lijst te gooien totdat het is opgelost?
Ik kan daar zelf geen uitspraken over doen, dus dat durf ik niet te zeggen. Wel zal ik dit voorleggen aan de collega’s die dit oppakken, als mogelijke, tijdelijke oplossing. Bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HikariMisako
Blijkbaar voor zowel HelloTV als Tweakers niet belangrijk, het is nog steeds niet opgelost (ook niet tijdelijk).

Edit: excuus als dit lomp overkomt, het is gewoon een irritatiepuntje van me en ik heb nog geen koffie op :+

[ Voor 33% gewijzigd door HikariMisako op 08-11-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:42
HikariMisako schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:23:
Gebeurt ook met de:
uitvoering: Philips 48OLED806/12 Zwart
uitvoering: Philips 55OLED856/12
uitvoering: Philips 55OLED806/12 Zwart
uitvoering: Philips 65OLED856/12
uitvoering: Philips 65OLED806/12 Zwart

Zie het veel te veel vanuit HelloTV met de "nieuwstaat - open doos" en dan totaal niet hebben. Hoe makkelijk ik nu al 7(!) voorbeelden in een paar minuten kan vinden, lijkt me toch niet de bedoeling. Bij refurbished mist ook het knopje "onjuiste prijs melden", moet die niet toegevoegd worden om dit makkelijker te kunnen melden?
Toevallig de afgelopen dagen ook even lopen vissen naar de historie van een paar van die buitenkansjes, of ze hebben geen historie beschikbaar, of ik kreeg doodleuk te horen dat een model al een jaar in de winkel hing. De ongeinformeerde consument koopt zo mooi een kat in de zak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:56
Glaanie schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:43:
[...]

Ik kan daar zelf geen uitspraken over doen, dus dat durf ik niet te zeggen. Wel zal ik dit voorleggen aan de collega’s die dit oppakken, als mogelijke, tijdelijke oplossing. Bedankt voor het meedenken :)
Kunnen jullie niet gewoon hetzelfde doen als wat de Consumentenbond op de productpagina's heeft staan van de TV's die HelloTV verkoopt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9a2ZqucyrAimasEor1EDPS78HBs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/i6ZBTHEEnCHLFV2xMZgyJhpr.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3H_qmDk40Xl4AnftYbJSI0JOt2s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/C6zGjdstxRTPJg1FHYdlLLjF.png?f=fotoalbum_tile

Heel simpel en toch weet iedereen meteen waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:23
Misschien dat @Glaanie een update kan geven van de interne status?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stftweaker
Tweakers krijgt ook cpc betaald dus denk niet dat er van beide kanten haast achter zit :) prove me wrong

How are you doing?

• Glaanie

Glaanie

Ik heb nogmaals een pingeltje gestuurd naar degene die het op zou pakken. Ik dacht dat een andere collega (die vandaag en morgen vrij is) dat al had gedaan, maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen of heeft hij het niet gevraagd. Hoe dan ook, het navragen is daarom blijven liggen, sorry ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Dat was snel. HelloTV is op de hoogte gesteld en ze geven aan dat ze dit zo snel mogelijk willen gaan oplossen. Het idee om refurbished dan maar tijdelijk uit te schakelen voor HelloTV wordt overwogen.

En cpc gaat twee kanten op ;) Wij krijgen geld ervoor, dat zeker. Maar het kost HelloTV aan de andere kant weer geld. En dat op producten waar sowieso al een lagere marge op zit en dan ook nog eens geretourneerd, met een nóg lagere prijs. Kost hun aan alle kanten extra geld dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Glaanie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:49:
. Kost hun aan alle kanten extra geld dit.
Ons kost het tijd & geld omdat we niet het produkt (kunnen) krijgen tegen het (foutief) geadverteerde bedrag.

Heel eerlijk gezegd; als consument heb ik weinig empathie dat het bedrijven geld kost/opbrengt om mij op een verkeerd been te zetten.

Net als "een andere beruchte webwinkel discussie"; Tweakers laakt de afweging "community vs webwinkel" af te wegen in het voordeel van community. Erg jammer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

De refurbished feed is aan onze kant uitgezet tot ze het probleem hebben opgelost.

• HikariMisako
Glaanie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:48:
De refurbished feed is aan onze kant uitgezet tot ze het probleem hebben opgelost.
Mooi om te horen, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjiken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-01 16:40
Is de refurbished feed weer opengezet voor Hello TV?

uitvoering: LG 75UN70706LD (buitenlands model) Zwart bvb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
En dat doen ze ook bij audio receivers:

Deze staat als ik me goed herinner ook al een tijdje als open doos beschikbaar bij Hello TV,
maar bij doorklikken staat er elke keer “niet meer leverbaar”

uitvoering: Denon AVC-X3700H

Edit:
deze ook, maar hier linkt ie door naar de reguliere variant voor de normale prijs:
uitvoering: Denon AVR-X1700H DAB
en deze:
uitvoering: Denon AVR-X2700H

en vast nog wel meer dan,

[ Voor 46% gewijzigd door BrainCrash op 07-12-2022 10:19 ]

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
@Glaanie komt er maar weer in -O-
Lijkt ook weer volop te gebeuren met de eerder genoemde tv's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@HikariMisako @benjiken @BrainCrash De automatische import staat nog steeds uit, maar blijkbaar heeft iemand afgelopen maandagochtend een eenmalige handmatige import gedaan. Ik en mijn collega weten in ieder geval van niks. We nemen sowieso weer contact op met HelloTV en in de tussentijd heb ik weer alle refurb prijzen verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjiken
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-01 16:40
Ter info, ze staan er terug tussen :')
uitvoering: LG 75UN70706LD (buitenlands model) Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@benjiken Vanmorgen zijn de automatische imports weer aangezet en vanaf dat moment zie ik bij elke import ook steeds dat de feed wijzigt en dat er meer of minder koppelingen worden gedaan. Ik heb jouw voorbeeld en nog een ander voorbeeld die ik zelf heb gevonden doorgestuurd naar mijn collega die het contact onderhoudt met HelloTV. Maar aangezien ik nu echt moest gaan zoeken, waar ik de vorige keer zo een paar voorbeelden kon vinden, denk ik nu echt dat het een heel stuk verbeterd is.

Je zal er wel rekening mee moeten houden dat het altijd kan gebeuren, dat een product net uitverkocht is, maar dat ze de feed nog niet hebben bijgewerkt. Dat geldt voor de normale Pricewatch en al helemaal bij refurbished, waar het vaak om enkele aantallen gaat die al gauw uitverkocht raken. Dit geldt overigens niet specifiek voor HelloTV, maar voor alle shops in de Pricewatch. Het lijkt er in ieder geval op dat het sterk verbeterd is tov van de week en de weken ervoor.

Voor nu ondernemen we nog even geen actie met het uitzetten van de feed oid. Tenzij het weer de spuigaten uitloopt, net als hiervoor. In dat geval zie ik graag de voorbeelden tegemoet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@benjiken Ik heb op verzoek van mijn collega toch de refurbished prijzen voor HelloTV uitgezet aangezien er blijkbaar nog geen contact is geweest over deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:57

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik wil bij deze melden dat de afgelopen maanden HelloTV (weer) regelmatig refurbished (nieuwstaat - open doos) artikelen in de pricewatch heeft staan die in meerderheid op hun eigen site niet terug te vinden zijn.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Glaanie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:31:
@benjiken Vanmorgen zijn de automatische imports weer aangezet en vanaf dat moment zie ik bij elke import ook steeds dat de feed wijzigt en dat er meer of minder koppelingen worden gedaan. Ik heb jouw voorbeeld en nog een ander voorbeeld die ik zelf heb gevonden doorgestuurd naar mijn collega die het contact onderhoudt met HelloTV. Maar aangezien ik nu echt moest gaan zoeken, waar ik de vorige keer zo een paar voorbeelden kon vinden, denk ik nu echt dat het een heel stuk verbeterd is.

Je zal er wel rekening mee moeten houden dat het altijd kan gebeuren, dat een product net uitverkocht is, maar dat ze de feed nog niet hebben bijgewerkt. Dat geldt voor de normale Pricewatch en al helemaal bij refurbished, waar het vaak om enkele aantallen gaat die al gauw uitverkocht raken. Dit geldt overigens niet specifiek voor HelloTV, maar voor alle shops in de Pricewatch. Het lijkt er in ieder geval op dat het sterk verbeterd is tov van de week en de weken ervoor.

Voor nu ondernemen we nog even geen actie met het uitzetten van de feed oid. Tenzij het weer de spuigaten uitloopt, net als hiervoor. In dat geval zie ik graag de voorbeelden tegemoet :)
Ze doen dit gewoon nog steeds over een uitgebreide selectie van tv’s, en bovendien ook andere producten zoals soundbars. Lijkt me toch echt tijd dat tweaked er iets aan gaat doen? Loop anders eens zelf alle producten na die ze refurbished aanbieden en kijk hoeveel er echt zijn. Dat moet intern toch mogelijk zijn?

Echt bizar dat 1 bedrijf de price watch al minstens een jaar onbetrouwbaar maakt en dat er niks aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
BurrowedLurker schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:51:
[...]

Ze doen dit gewoon nog steeds over een uitgebreide selectie van tv’s, en bovendien ook andere producten zoals soundbars. Lijkt me toch echt tijd dat tweaked er iets aan gaat doen? Loop anders eens zelf alle producten na die ze refurbished aanbieden en kijk hoeveel er echt zijn. Dat moet intern toch mogelijk zijn?

Echt bizar dat 1 bedrijf de price watch al minstens een jaar onbetrouwbaar maakt en dat er niks aan gedaan wordt.
Tweakers verdient er denk ik wel wat aan, en hello tv heeft denk ik zoiets wij betalen wel. En klaar . We zijn een jaar verder... en nog steeds geen verbetering. En een feed aanpassing duurt geen jaar..

How are you doing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

BurrowedLurker schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:51:
[...]

Ik heb afgelopen dinsdag nav een melding via een andere weg eens goed gekeken naar de refurbished feed van HelloTV. En daar bleek dat ze netjes een voorraadindicatie meegeven, die wij nog niet ingesteld hadden staan. Of wij die compleet gemist hebben of dat zij die zelf in de tussentijd stilletjes hebben toegevoegd weet ik niet en valt niet meer te achterhalen.

In ieder geval hadden we voor de aanpassing 487 stuks refurb staan en nadat ik de instelling had gewijzigd, bleven er nog 247 over. Daarvan heb ik een steekproef gedaan en dat klopte allemaal gewoon. Gaat er nu toch nog wat mis, hoor ik het graag. Maar het lijkt erop dat het grootste probleem nu is opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1777010

Gaat iedereen die hier een naargeestig complot achter zocht van HelloTV en/of Tweakers nog even zijn excuses aanbieden of zijn die ook niet meer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Anoniem: 1777010 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:30:
Gaat iedereen die hier een naargeestig complot achter zocht van HelloTV en/of Tweakers nog even zijn excuses aanbieden of zijn die ook niet meer op voorraad?
Hoezo, uit deze informatie blijkt helemaal niet dat HelloTV dit niet expres heeft gedaan. Ook niet dat ze het wel expres hebben gedaan. Maar er is echt niks waarop we zouden kunnen baseren dat excuses nodig zijn. In het bericht staat letterlijk dat niet duidelijk is of ze het ‘stilletjes hebben toegevoegd’ of niet. Dus het is niet eens uitgesloten. Waarom zouden excuses dan nodig zijn? Het is HelloTV die een jaar lang verkeerde prijzen heeft aangeboden via Pricewatch. Niet de gebruikers. De reden is uiteindelijk niet belangrijk - het is hun fout, niet de onze. Dat wij excuses zouden moeten aanbieden aan HelloTV omdat *zij* een jaar lang vals adverteren (wat de reden dan ook is), is echt omgekeerde wereld.

Overigens heeft bijna niemand gezegd dat het een complot van Tweakers zou zijn - alleen dat Tweakers dit wel sneller/beter had kunnen oplossen, zodat Pricewatch niet dik een jaar lang verkeerde informatie zou tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurrowedLurker schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:44:
[...]

Hoezo, uit deze informatie blijkt helemaal niet dat HelloTV dit niet expres heeft gedaan. Ook niet dat ze het wel expres hebben gedaan. Maar er is echt niks waarop we zouden kunnen baseren dat excuses nodig zijn. In het bericht staat letterlijk dat niet duidelijk is of ze het ‘stilletjes hebben toegevoegd’ of niet. Dus het is niet eens uitgesloten. Waarom zouden excuses dan nodig zijn? Het is HelloTV die een jaar lang verkeerde prijzen heeft aangeboden via Pricewatch. Niet de gebruikers. De reden is uiteindelijk niet belangrijk - het is hun fout, niet de onze. Dat wij excuses zouden moeten aanbieden aan HelloTV omdat *zij* een jaar lang vals adverteren (wat de reden dan ook is), is echt omgekeerde wereld.

Overigens heeft bijna niemand gezegd dat het een complot van Tweakers zou zijn - alleen dat Tweakers dit wel sneller/beter had kunnen oplossen, zodat Pricewatch niet dik een jaar lang verkeerde informatie zou tonen.
Nee? Er is in dat jaar al van alles gedaan en die posts heb jij ook gelezen of met opzet genegeerd. En nu weer roep je onwaarheden. Dus een excuses lijkt me wel op zijn plaats richting de redactie, zeker van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Glaanie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:07:
[...]

Ik heb afgelopen dinsdag nav een melding via een andere weg eens goed gekeken naar de refurbished feed van HelloTV. En daar bleek dat ze netjes een voorraadindicatie meegeven, die wij nog niet ingesteld hadden staan. Of wij die compleet gemist hebben of dat zij die zelf in de tussentijd stilletjes hebben toegevoegd weet ik niet en valt niet meer te achterhalen.

In ieder geval hadden we voor de aanpassing 487 stuks refurb staan en nadat ik de instelling had gewijzigd, bleven er nog 247 over. Daarvan heb ik een steekproef gedaan en dat klopte allemaal gewoon. Gaat er nu toch nog wat mis, hoor ik het graag. Maar het lijkt erop dat het grootste probleem nu is opgelost.
uitvoering: LG OLED evo C3 77" (C35) Zwart

https://www.hellotv.nl/pr...gn=Tweakers_buitenkans_NL

Een HelloTV open doos model dat in ieder geval sinds gisteren al naar een 404 leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Anoniem: 1777010 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:35:
[...]

Nee? Er is in dat jaar al van alles gedaan en die posts heb jij ook gelezen of met opzet genegeerd. En nu weer roep je onwaarheden. Dus een excuses lijkt me wel op zijn plaats richting de redactie, zeker van jou.
Welke onwaarheden roep ik precies, volgens jou? Want het probleem dat ik heb aangekaart is hier door verschillende andere gebruikers beaamd, en uiteindelijk ruim een jaar later bevestigd Glaanie dat er probleem was en dat dit opgelost is. En wat is er precies gedaan dat hele jaar dan, behalve intern onderzoek? Want het is nu pas net opgelost.

Welke onwaarheden roep ik precies volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BurrowedLurker schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:03:
[...]

Welke onwaarheden roep ik precies, volgens jou? Want het probleem dat ik heb aangekaart is hier door verschillende andere gebruikers beaamd, en uiteindelijk ruim een jaar later bevestigd Glaanie dat er probleem was en dat dit opgelost is. En wat is er precies gedaan dat hele jaar dan, behalve intern onderzoek? Want het is nu pas net opgelost.

Welke onwaarheden roep ik precies volgens jou?
Aha we zijn al aan het terugkrabbelen, nice. Maar nog steeds geen excuses. Succes met je topic vriend, ik ga wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb 'm op de blocklist gezet.

Verder ben ik ook nog wat andere matches nagelopen, die dus volgens de feed op voorraad zouden moeten zijn. Op basis van een steekproef toch helaas wat gevonden, dus ik heb mijn collega gevraagd contact met ze op te nemen en afhankelijk van het antwoord, gaan we al dan niet verdere maatregelen treffen.

Tenslotte zet ik een slotje op dit topic. Er wordt een beetje op de persoon gespeeld en dat mogen jullie onderling verder uitvechten in een DM-gesprek, maar niet een openbaar topic. Geef ons even de tijd om contact op te nemen en ga niet meteen een nieuw topic aanmaken met dat er weer foute koppelingen zijn van HelloTV.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.