Ik speel nu al een tijdje Infiltration en zit te denken om tactical ops te gaan spelen, welk spel is beter en heeft iemand nog wat pics van tactical ops????
Verwijderd
gewoon spelen en zelf kijken welk je zelf het leukste vind.. dat lijkt me de beste oplossing
Ik krijg infiltration niet eens geinstalleerd, door die vage versies enzo.Tactical Ops vindt ik zelf wel vet btw.
Tac Ops? nah, CS ripoff...Op dinsdag 28 augustus 2001 19:05 schreef Casb het volgende:
Ik speel nu al een tijdje Infiltration en zit te denken om tactical ops te gaan spelen, welk spel is beter en heeft iemand nog wat pics van tactical ops????
www.strikeforcecenter.com
Strikeforce dat moet je hebben
Infiltration 2.86 is nu uit...
onder welke naam speel je INF?
PS iedereen die Infiltration niet kent : www.planetunreal.com/infiltration
onder welke naam speel je INF?
PS iedereen die Infiltration niet kent : www.planetunreal.com/infiltration
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Update installeren?Op dinsdag 28 augustus 2001 19:57 schreef Lampie het volgende:
Ik krijg infiltration niet eens geinstalleerd, door die vage versies enzo.Tactical Ops vindt ik zelf wel vet btw.
Verwijderd
mensen heluuuuuupppp, ik heb zojuist tactical ops geinstalleerd maar ook dom geweest door de snelkoppeling te verwijderen 
nu weet ik dus niet hoe ik tactical ops moet starten, iemand???
ik wilde geen nieuwe topic openen, vandaar mijn vraagje hierzo geplaatst
nu weet ik dus niet hoe ik tactical ops moet starten, iemand???
ik wilde geen nieuwe topic openen, vandaar mijn vraagje hierzo geplaatst
Your kiddin'......
gebruik de search in Windows.
Verwijderd
ja idd.... of vanuit unreal tournament zelf....Op dinsdag 25 september 2001 09:02 schreef 3style het volgende:
Your kiddin'......
joehoe...tis een computer forum hier, wou je zeggen dat je niet met een computer overweg kunt?
TacticalOpsWinLauncher.bat in /UT/System
Verwijderd
[off topic]
Hmm... Als UT (=Universiteit Twente, != Unreal Tournament
) fossiel dacht ik: TO+INF? Toegepaste Onderwijskunden en Informatica? Que? What? He?
Mgoe... Het werd al snel duidelijk...
[/off topic]
Hmm... Als UT (=Universiteit Twente, != Unreal Tournament
Mgoe... Het werd al snel duidelijk...
[/off topic]
Infiltration is gewoon een brakke mod waar je teveel moeite voor moet doen om het normaal te installen.
Strike Force is leuk maar mischien iets TE, Tactical Ops is snel, vloeiend en spannend.
Strike Force is leuk maar mischien iets TE, Tactical Ops is snel, vloeiend en spannend.
Ja gewoon ff Tacops downen, tis zeker de moeite waard. Snelle gameplay en het ziet er ook goed uit
Feyenoord!
Mwaahh... TO is cool, maar snel zou ik het niet willen noemen. Zéker niet in vergelijking met Urban Terror (jawel!) en / of WolfMP
Pagina: 1