avond.
bij mijn ouders hangen 4 daikin airco units.
Deze probeer ik in de Onecta daikin app toetevoegen.
Beneden hangt een FTXM42, deze send een wifi signaal uit en laat zich toevoegen.
boven hangen 2 FTXM25 units, ook deze krijg ik toegevoegd
ook hangt er een FTMX35, deze doet vaag.
Waar je normaal tijdens ap modus groen en oranje lampjes ziet knipperen na elkaar, dat doet deze niet.
Je hebt 3 kanaal settings, op geen van deze kanalen is deze unit als AP unit te zien.
Zelfs na wat volgens de gebruikshandleiding een reset is komt er geen wifi signaal uit de unit.
iemand ervaring, en een andere oplossing dan de installateur bellen?
(rede dat ik niet de installateur wil bellen, hij heeft deze spullen niet geleverd.
ze zijn geleverd door een aannemer, die wel geld wou zien maar ze niet volgens afspraak wou installeren.
uiteindelijk via via iemand gevonden die het systeem heeft aangesloten en werkend gemaakt.
en nu na 1 jaar kom ik er achter dat 1 unit geen wifi uitzend.
ik ga daikin hoe dan ook even mailen, maar misschien heeft iemand hier de snellere oplossing
bij mijn ouders hangen 4 daikin airco units.
Deze probeer ik in de Onecta daikin app toetevoegen.
Beneden hangt een FTXM42, deze send een wifi signaal uit en laat zich toevoegen.
boven hangen 2 FTXM25 units, ook deze krijg ik toegevoegd
ook hangt er een FTMX35, deze doet vaag.
Waar je normaal tijdens ap modus groen en oranje lampjes ziet knipperen na elkaar, dat doet deze niet.
Je hebt 3 kanaal settings, op geen van deze kanalen is deze unit als AP unit te zien.
Zelfs na wat volgens de gebruikshandleiding een reset is komt er geen wifi signaal uit de unit.
iemand ervaring, en een andere oplossing dan de installateur bellen?
(rede dat ik niet de installateur wil bellen, hij heeft deze spullen niet geleverd.
ze zijn geleverd door een aannemer, die wel geld wou zien maar ze niet volgens afspraak wou installeren.
uiteindelijk via via iemand gevonden die het systeem heeft aangesloten en werkend gemaakt.
en nu na 1 jaar kom ik er achter dat 1 unit geen wifi uitzend.
ik ga daikin hoe dan ook even mailen, maar misschien heeft iemand hier de snellere oplossing
The problem with communication is the illusion it has taken place.