Mijn vraag
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe werkt mobiel betalen met ING?
Ik struggel er elke keer mee en kom er niet uit hoe het nou moet. Meestal na een paar keer proberen lukt het wel, maar ik snap niet wat de trick is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Poco X3 Pro met Android 12 en de ING app
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
[UPDATE]
Zie ook: jeroeningen in "Ik struggel met mobiel betalen"
Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van mijn betaalpas in de ING app kan ik kleine betalingen (< 50 euro) doen als ik mijn scherm aanzet zonder Internetverbinding. Opvallend genoeg verschijnt er geen melding op mijn telefoon.
Grote betalingen (> 50 euro) of als de betaalautomaat aangeeft 'zie instructies telefoon' werkt het nog steeds niet.
In dit geval moet ik de ING app open hebben staan. Ik kan dan mijn pincode invoeren in de ING app.
Is dit verwacht gedrag of doe ik nog steeds iets fout?
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe werkt mobiel betalen met ING?
Ik struggel er elke keer mee en kom er niet uit hoe het nou moet. Meestal na een paar keer proberen lukt het wel, maar ik snap niet wat de trick is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Poco X3 Pro met Android 12 en de ING app
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
[UPDATE]
Zie ook: jeroeningen in "Ik struggel met mobiel betalen"
Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van mijn betaalpas in de ING app kan ik kleine betalingen (< 50 euro) doen als ik mijn scherm aanzet zonder Internetverbinding. Opvallend genoeg verschijnt er geen melding op mijn telefoon.
Grote betalingen (> 50 euro) of als de betaalautomaat aangeeft 'zie instructies telefoon' werkt het nog steeds niet.
In dit geval moet ik de ING app open hebben staan. Ik kan dan mijn pincode invoeren in de ING app.
Is dit verwacht gedrag of doe ik nog steeds iets fout?
[ Voor 66% gewijzigd door jeroeningen op 07-11-2022 14:19 ]