[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Even een kleine opmerking, je adres gegevens zijn nu zichtbaar
Ik gok dat hij niet op het kantooradres van Tweakers woontBladeSlayer1000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:43:
Intentionally left blank
Ik had het niet opgezocht gezien ik op een mobiel zit.crisp schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:01:
[...]
Ik gok dat hij niet op het kantooradres van Tweakers woont
Ik ben er nog nooit geweest zelfs. Slechte default voor een datamigratie geweest? Ik heb nooit een adres ingevuld bij mijn weten (of misschien "achteraf verkeerd herinnerd").crisp schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:01:
[...]
Ik gok dat hij niet op het kantooradres van Tweakers woont
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Kom maar op de koffieBladeSlayer1000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 22:43:
Het is volgens mij inderdaad de default voor wanneer je geen adresgegevens ingevoert hebt. Je kan ze uiteraard wijzigen in je account, voor bijvoorbeeld je factuur.Sebazzz schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
Ik ben er nog nooit geweest zelfs. Slechte default voor een datamigratie geweest? Ik heb nooit een adres ingevuld bij mijn weten (of misschien "achteraf verkeerd herinnerd").
Intentionally left blank
Wat valt er dan op te zoeken? Er staat heel duidelijk "Naam en adres" en als naam "Tweakers".BladeSlayer1000 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:03:
[...]
Ik had het niet opgezocht gezien ik op een mobiel zit.
Pagina: 1