Oplossing Wagenparken

Pagina: 1
Acties:
  • 704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carolijn1234
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 04-11-2022
Voor mijn werk ben ik momenteel een oplossing voor wagenparken aan het ontwikkelen, om zo het rijgedrag van berijders te monitoren. Deze oplossing zal positief bijdragen aan de verkeersveiligheid en de verduurzaming van het wagenpark. Ook wordt de verzekeringspremie voor het wagenpark door het gebruik van deze oplossing gedragsafhankelijk.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening over deze oplossing. Zouden jullie geïnteresseerd zijn in een oplossing zoals deze? Ook ben ik benieuwd waar deze oplossing volgens jullie aan moet voldoen. Zouden jullie via onderstaand formulier je mening over mijn oplossing willen geven? Je kan je mening natuurlijk ook in de reacties onder deze post zetten!

snap

Geef het alsjeblieft door als deze post tegen de richtlijnen van het forum is, dan verwijder ik de post.

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2022 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:07

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Welke oplossing? De survey vraagt alleen om je gegevens om je op de hoogte te houden...

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 15:01
Heb je een wagenpark? Nee -> bedankt en veilige kilometers gewenst.
Wat is die oplossing dan en als je kennelijk alleen op zoek bent naar wagenparkbeheerders zit je hier dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Deze al gezien? Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Rijgedrag van berijders monitoren: weet waar je aan begint. In principe kun je daaruit ook herleiden wanneer een medewerker waar is op welk tijdstip. Zeker als je medewerkers hebt die prive ook rijden, heb je daar geen snars mee te maken.
Zelfs als het alleen om sec zakelijke rijders zou gaan die alleen zakelijke kilometers maken, dan nog niet, want woon/werk is ook privacy gevoelig.

Kortom: leuk dat je ergens mee bezig bent, maar tenzij je alles compleet dichtgespijkerd en juridisch afgetikt hebt, zal je product niet levensvatbaar zijn.
Technisch kan het makkelijk, maar zie maar eens een berijder te vinden die zich dit op laat dringen. Een werkgever die je kan volgen in prive en werktijd...brrr. Als ik een dergelijk kastje in mijn auto gedwongen zou krijgen gaat ie morgen spontaan fysiek en onverklaarbaar stuk, en zoek ik tevens een fatsoenlijke werkgever die niet meent te moeten micromanagen. Werk zat. En als ie me komt aanklagen omdat ik een sensor gesloopt heb: succes, ik zie e de advocaat graag komen. Een rechter zal er zonder twijfel gehakt van maken en de werkgever een hoge boete geven.

Leuk dat het voor de werkgever positief bij kan dragen, maar die weegt nooit op tegen de belangen en de privacy van de medewerkers, zeker als die er zelf niks aan hebben.

Nofi, maar doe jezelf een lol, doe meer huiswerk voor je begint :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 18:44
heeft de Anwb ook al eens geprobeerd, geen succes
https://www.security.nl/p...itoren+voor+premiekorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric Z
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 22:38
Moet je niet bij het begin beginnen? Dus wat voor schades worden er vooral gereden?
Rijgedrag monitoren voorkomt niet een over het hoofd gezien paaltje en parkeerschade.
En dat komt toch echt meer voor heb ik het idee dan een auto die compleet aan gort word gereden.

Verkeersveiligheid kan je niet monitoren door rijgedrag. Ok, het zegt wel iets maar er zijn mensen waar je bij 80 al afvraagt hoe ze in vredesnaam een rijbewijs kunnen hebben. Andere zit je bij 140 nog op het gemakje naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Daar zijn toch al tal van oplossingen voor die beter zijn dan zelf ontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.