Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
dual sim 256gb workhorse
budget was 400 maar noodgedwongen denk ik eerder 700.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Dual sim en goed werkend op Andriod auto of apple carplay .
Werkpaard dus moet niet snel stuk gaan. Vallen bedoel ik niet maar 10x per dag in auto connector er in er uit, broekzak geen hoesje flipcase maar open want werkt als 3e scherm in auto.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Samsung s21 fe 256gb. 650-706,- misschien refurbisched.
Een apple 12 refurbisched 256gb denk ik de 11 is meer gelijk in prijs vrees ik.
Ok reden.
Ik heb een Oppo A74 g5 128gb.
Lang verhaal kort.
Bugs in telefoonapp zorgen er voor dat ik niet kan kiezen wie ik bel met welk nummer zonder het op mn mobiel te doen. (referentie Nokia 6.2 kan dit wel.) Dus de hele handsfree belevenis is volledig weg. Wissel gesprek is onmogelijk. Dus op hangen en terug bellen. Veel verrassingen tijdens rijden wat je afleid terwijl ik juist wil dat ik knopje op stuur en dan , bel die persoon, 1 blik op scherm auto tik beoogde simnummer klaar of neem message whatsapp. Laat agenda zien, speel muziek .
Nabellen blijft caller screen vervaagd aanwezig en bij op nieuw bellen blijft die naam staan en hoor ik geen ringtone alleen als opgenomen word is het audio handsfree.
Nog wat irritaties die ik best wil melden maar verder niet van belang zijn.
Alternatief de Oneplus nord T2 komt uit de zelfde fabriek en support heeft bevestigd dat Oppo en Oneplus hun software os samengevoegd hebben. Ergo ik krijg de zelfde problemen.
Samsung A53? Lange tijd met de 52s mijn favoriete keus.
Als alternatief. Lange software support en goede stabiliteit.
Samsung is wel wat meer bloatware maar voor de rest beukt dit 3-5 de Motorola's 2-3 van de plank.
Omdat ik uit eindelijk dacht zeg 5 jaar dan een nieuwe mobiel doe dan de s21fe net effe sneller en beter dan de midrange a53.
Mij eerste keus nu tijdens de black friday dagen.
Maar iphone, stabiel 5 jaar volledige update's, erg goed repareerbaar bij foutjes als vallen. Overzetten is koekie eitje terwijl android altijd moeilijk doet als t merk niet het zelfde is.
Aardig wat reviews en vergelijkingen gezien tussen de battle of android en ios apple.
Ios apple heeft toch meer fans. Vooringenomenheid van de first buyers? De kijk ik heb de nieuwste 1000 plus euro kostende?
Vraag 1.
Heeft elke provider esim? (iphone heeft maar 1 simslot.)
Vraag2
Als ik esim gebruik werkt dan de fysieke sim ook nog? Gelijk tijdig aan kwa internet (bellen hoeft niet)?
(kan ik die in mn oude mobiel gooien als optie die zal bedrijfs account hebben met email en teams enzo.)
Andere optie dan hotspot.
256gb ivm lokale opslag muziek en series. Plex gestuurd.
Vraag 3
Veel is google drive agenda maps enz in mijn huidige is dit op apple te gebruiken zonder hikups?
Waar moet ik rekening mee houden bij ios overstap?
Vraag4
Is firewire connector net zo sturdie als usb-c met tig keer er in en er uit halen per dag in de auto?
(noodzakelijk voor connectie Android Auto of Apple Carplay.)
Vraag 5 nog andere typische dingen die ik vergeten ben?
Ik zoek een?
dual sim 256gb workhorse
budget was 400 maar noodgedwongen denk ik eerder 700.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Dual sim en goed werkend op Andriod auto of apple carplay .
Werkpaard dus moet niet snel stuk gaan. Vallen bedoel ik niet maar 10x per dag in auto connector er in er uit, broekzak geen hoesje flipcase maar open want werkt als 3e scherm in auto.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Samsung s21 fe 256gb. 650-706,- misschien refurbisched.
Een apple 12 refurbisched 256gb denk ik de 11 is meer gelijk in prijs vrees ik.
Ok reden.
Ik heb een Oppo A74 g5 128gb.
Lang verhaal kort.
Bugs in telefoonapp zorgen er voor dat ik niet kan kiezen wie ik bel met welk nummer zonder het op mn mobiel te doen. (referentie Nokia 6.2 kan dit wel.) Dus de hele handsfree belevenis is volledig weg. Wissel gesprek is onmogelijk. Dus op hangen en terug bellen. Veel verrassingen tijdens rijden wat je afleid terwijl ik juist wil dat ik knopje op stuur en dan , bel die persoon, 1 blik op scherm auto tik beoogde simnummer klaar of neem message whatsapp. Laat agenda zien, speel muziek .
Nabellen blijft caller screen vervaagd aanwezig en bij op nieuw bellen blijft die naam staan en hoor ik geen ringtone alleen als opgenomen word is het audio handsfree.
Nog wat irritaties die ik best wil melden maar verder niet van belang zijn.
Alternatief de Oneplus nord T2 komt uit de zelfde fabriek en support heeft bevestigd dat Oppo en Oneplus hun software os samengevoegd hebben. Ergo ik krijg de zelfde problemen.
Samsung A53? Lange tijd met de 52s mijn favoriete keus.
Als alternatief. Lange software support en goede stabiliteit.
Samsung is wel wat meer bloatware maar voor de rest beukt dit 3-5 de Motorola's 2-3 van de plank.
Omdat ik uit eindelijk dacht zeg 5 jaar dan een nieuwe mobiel doe dan de s21fe net effe sneller en beter dan de midrange a53.
Mij eerste keus nu tijdens de black friday dagen.
Maar iphone, stabiel 5 jaar volledige update's, erg goed repareerbaar bij foutjes als vallen. Overzetten is koekie eitje terwijl android altijd moeilijk doet als t merk niet het zelfde is.
Aardig wat reviews en vergelijkingen gezien tussen de battle of android en ios apple.
Ios apple heeft toch meer fans. Vooringenomenheid van de first buyers? De kijk ik heb de nieuwste 1000 plus euro kostende?
Vraag 1.
Heeft elke provider esim? (iphone heeft maar 1 simslot.)
Vraag2
Als ik esim gebruik werkt dan de fysieke sim ook nog? Gelijk tijdig aan kwa internet (bellen hoeft niet)?
(kan ik die in mn oude mobiel gooien als optie die zal bedrijfs account hebben met email en teams enzo.)
Andere optie dan hotspot.
256gb ivm lokale opslag muziek en series. Plex gestuurd.
Vraag 3
Veel is google drive agenda maps enz in mijn huidige is dit op apple te gebruiken zonder hikups?
Waar moet ik rekening mee houden bij ios overstap?
Vraag4
Is firewire connector net zo sturdie als usb-c met tig keer er in en er uit halen per dag in de auto?
(noodzakelijk voor connectie Android Auto of Apple Carplay.)
Vraag 5 nog andere typische dingen die ik vergeten ben?
[ Voor 4% gewijzigd door copykat op 20-10-2022 14:40 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....