Facebook account verwijderen nadat deze gehackt is

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wit033
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22-10-2022
Goedemiddag,

Mijn Facebook account is gehackt. Ik kreeg afgelopen weekend 2 mails van Facebook binnen, met de melding dat zowel mijn mailadres als telefoonnummer zijn gewijzigd (door iemand uit de omgeving van San Francisco).
Uiteraard gelijk aangegeven dat ik dit niet was, maar hier vervolgens niks meer op gehoord.

Helaas had ik echt geen idee meer wat mijn wachtwoord was. Resetten lukt niet, want er is een ander emailadres ingevoerd waar dan de link terecht zou komen.
Zoeken op telefoonnummer lukt ook niet, want mijn nummer is gewijzigd.

Ik wil heel graag mijn account volledig van Facebook verwijderen. heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen of hoe ik contact kan krijgen met Facebook?
Via hun helpcentrum ook al van alles geprobeerd, maar loop vast doordat de (e-mail en telefoon) gegevens gewijzigd zijn.

alvast bedankt voor jullie hulp

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je kunt een Facebook account alleen verwijderen wanneer je bent ingelogd, dus je zult daarvoor eerst je account terug moeten krijgen.

In principe zijn ze verplicht om wanneer jij daar om vraagt alle gegevens van je te verwijderen, maar in de praktijk gebeurt dat gewoon niet.