Ik wil even kort maar krachtig zeggen dat ik het hele moderator gebeuren een grote onzin vind!!! God god god, wat gaan topics snel dicht hee, onbenullig gewoon. Neem nou dat berichtje van Psycho, vraagt om info voor schoolwerk.
moderator:
Over dit onderwerp is een enorme hoeveelheid informatie te vinden, en voor school/studie mag je best wel zelf wat moeite doen
Jezus hee, waarvoor zijn forums nou eigenlijk, om informatie te krijgen toch????????????????
Wat maakt het nou uit of ie het hier vraagt of zelf opzoekt op internet!
Nou, ik heb mijn mening wel weer gegeven. Ik smeek de moderators om eens een keer niet zo op jacht te gaan naar topics die om de minste of geringste reden al dicht kunnen.
Mazzel
ps, natuurlijk moet het forum wel een beetje op orde gehouden worden!
moderator:
Over dit onderwerp is een enorme hoeveelheid informatie te vinden, en voor school/studie mag je best wel zelf wat moeite doen
Jezus hee, waarvoor zijn forums nou eigenlijk, om informatie te krijgen toch????????????????
Nou, ik heb mijn mening wel weer gegeven. Ik smeek de moderators om eens een keer niet zo op jacht te gaan naar topics die om de minste of geringste reden al dicht kunnen.
Mazzel
ps, natuurlijk moet het forum wel een beetje op orde gehouden worden!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output