We kregen gisterenavond bericht dat onze vlucht van morgen middag door Brussel Airlines is geannuleerd.
De enige optie die ze als alternatief aan konden bieden was om zondag te gaan maar dat verkort de vakantie natuurlijk ontzettend.
Ik ben nu in alle haast alle opties op een rijtje aan het zetten maar ik vroeg me dus af of ik de kosten van het appartement, indien we er voor kiezen om helemaal niet te gaan, ergens kan verhalen?
Ik kan natuurlijk een claim indienen bij Brussel Airlines maar daar ga ik niet op hele korte termijn antwoord op krijgen en we moeten wel vandaag een beslissing maken wat te doen.
De enige optie die ze als alternatief aan konden bieden was om zondag te gaan maar dat verkort de vakantie natuurlijk ontzettend.
Ik ben nu in alle haast alle opties op een rijtje aan het zetten maar ik vroeg me dus af of ik de kosten van het appartement, indien we er voor kiezen om helemaal niet te gaan, ergens kan verhalen?
Ik kan natuurlijk een claim indienen bij Brussel Airlines maar daar ga ik niet op hele korte termijn antwoord op krijgen en we moeten wel vandaag een beslissing maken wat te doen.
- Zondag vertrekken met de alternatieve vlucht, en dan accepteren dat de vakantie 2,5 dag ingekort wordt..
- Zondag vertrekken, de terugvlucht aanpassen naar een dag later, een extra hotel regelen a 400 euro voor die ene extra nacht. Kunnen we die kosten verhalen? + het is natuurlijk geen fijne dag omdat je koffers moet pakken, uitchecken, naar nieuwe hotel gaan, koffers tijdelijk opslaan want inchecken is natuurlijk later op de dag etc..
- Alternatieve vluchten heen kosten honderden euro's pp (en we zijn met 7en dus dat tikt behoorlijk aan), en ik krijg ook bijna geen retouren gevonden en een alternatief voor de heenreis is super onhandig omdat we dan bijv, vanaf Amsterdam vliegen (2 uur rijden vanaf hier, maar terug dus landen op Brussel)...
- Vnv Naar Brussel airport rijden, daar een auto huren voor one way, naar 15 uur rijden naar de bestemming en wel terugvliegen. Zal ook makkelijk 800 euro kosten totaal)
[ Voor 6% gewijzigd door louzy82 op 20-10-2022 10:55 ]
Louzy#2475