Ps4 pro monitor welke?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3r0.
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik zoek een?

Hoi hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een monitor, ik gebruik een ps4 pro en zou graag een grote monitor willen 27-32 inch.
Is het überhaupt verstandig om een 32 inch monitor te gebruiken bij een ps4 pro?

Wat is je budget?
tot de 600€

[[/i]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

categorie: Monitoren

Met die eisen vind je een kleine 1000 monitoren in de PW. Misschien handig om aan te geven waar je verder naar op zoek bent (resolutie, refreshrate etc), en welke modellen je al op je oog hebt.

En of het verstandig is om een 32" te gebruiken icm een PS4 pro is natuurlijk erg persoonlijk. Ik zou het nooit doen, waarom zo'n klein scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3r0.
En of het verstandig is om een 32" te gebruiken icm een PS4 pro is natuurlijk erg persoonlijk. Ik zou het nooit doen, waarom zo'n klein scherm?
Hoe bedoel je klein als ik vragen mag? 32 inch monitor he. Over resolutie ik heb dus geen flauw idee maar ik ben waarschijnlijk van plan de lg32gp850 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3r0.
Voor mij is het belangrijk dat ii niet te overkill ga en of het handig is met me ps4. Ik heb net gelezen dan ultrawide bijv niet gaat metps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Z3r0. schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 02:08:
[...]

Hoe bedoel je klein als ik vragen mag? 32 inch monitor he. Over resolutie ik heb dus geen flauw idee maar ik ben waarschijnlijk van plan de lg32gp850 te halen
Nou, 32" lijkt me vrij klein als je het gebruikt voor console gaming. daar stel ik me dan eerder een 55+" scherm bij voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PS4Pro kan ook 4K aan maar is daar niet zo goed in als de PS5. Je kan er dus voor kiezen een FullHD monitor te nemen, mogelijk goedkoper dan 4K schermen.

PS4Pro runt op max 60fps, dat kan elke monitor wel aan. Als je dus later een PS5 wil met dezelfde monitor let dan wel op hogere frequentie (PS5 doet 120 geloof ik).
HDMI module 2.0a HDMI output (initially 1.4, updated HDMI controller via software update 4.0).
misschien wil je hier nog naar kijken: dat de throughput van de HDMI op de monitor minstens 2.0a is.

[ Voor 86% gewijzigd door JJ Le Funk op 20-10-2022 10:45 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3r0.
Dag allemaal dank voor jullie reacties, de monitor gaat op mijn kamer een 55 inch (tv) is niet nodig, ik zoek meer een beeldscherm met een lage input, de lg32gp850-b is daarbij het beste naar mijn mening ik bedank jullie allemaal en een fijne dag gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
uitvoering: LG UltraGear 32GP850-B Zwart gaat wel werken! veel plezier ermee alvast ;)

~

Pagina: 1