Toon posts:

Retire limiet verhoogd naar 10 RC5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aantal email adressen wat je kan retiren lijkt verhoogd te zijn naar 10. Dat was toch 8.
Zojuist bij het proberen van er 1 toe te voegen kwam de melding dat het niet kon want het maximum is 10.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Hmm, 10 is wel weer een paar meer maar het moet wel de moeite waard zijn om te retiren. Voor 5k doe ik het niet, dat is gewoon zonde.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:51

NightBird

DPC-Crew Coding
Ow cool .. nu kunnen we misschien onze 2 accounts (eentje voor RC5 en eentje voor OGR) samen voegen... levert weer 500+k voor ons RC5 team en 60T voor ons OGR team op.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het lijkt me sterk. Ik heb er niets over gelezen bij dnet en het is een dusdanig belangrijke maatregel dat het wel in een .plan was verschenen lijkt mij :?

Weet iemand hoe je kan zien hoeveel adressen (en welke) er onder je huidige account geretired zijn?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat kan je volgens mij niet zien, ik ben iig wel blij dat ze het licht hebben opgehoogd...

Als je het perse wil weten, mail dan even met Ivo, leto@distributed.net is het volgens mij. (anders ivo@distributed.net)... en hij spreekt gewoon je moerstaal :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Het is ivo@distributed.net
Verder is dit geen echt grote wijziging aangezien het retiren niet bedoeld is om meerdere mensen bij elkaar te zetten (zoals bij een subteam), maar alleen bedoeld is om bij wijziging van je e-mailadres (ander werk/van school af etc.), je blokjes mee te kunnen nemen. Als je het van die kant bekijkt is het dus niet echt een aanpassing waar een aparte .plan voor komt.

[removed]

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

hoe werkt dat retiren? ... wacht ik pak de search, faq er wel ff bij.

[AbC]

Pagina: 1