Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvdb
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19-10-2022
Misschien is de vraag hier al vaker gesteld.
Maar ik was hier benieuwd naar.
Hoe zit het met de cross gen games qua beeldkwaliteit?
Ik heb nu nog een ps4, maar ik ben op zoek naar een ps5.
NU komt volgende week de nieuwe CoD uit en daarvoor heb ik de Cross Gen editie besteld.
Mocht ik de PS5 kunnen krijgen, speel ik dan op PS5 kwaliteit? Of speel je een ps4 spel in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Koop deze digitale PS5™-versie van Call of Duty®: Black Ops Cold War in de PlayStation®Store en download de PS4™-versie zonder extra kosten.

Bevat:

- Cross-gen-bundel van Call of Duty®: Black Ops Cold War game
-- Bevat PS5™-versie van de game en de PS4™-versie
- Confrontation Weapons Pack - Inclusief 2 wapenblauwdrukken
- Legendarische Kapitein Price Operator-skin*

Als je de PS4™-versie al hebt, krijg je de digitale PS5™-versie van deze game met korting en hoef je dit product niet aan te schaffen. Als je een PS4™- disk hebt, moet je de disk in de PS5™- console stoppen wanneer je de digitale PS5™- versie wilt spelen of downloaden. Als je de PS5™ Digital Edition zonder disksleuf hebt, kun je met de PS4™- disk geen gebruikmaken van dit aanbod.
Gewoon van https://store.playstation...02050_00-CODCWTHEGAME0001 geplukt. Allicht niet de CoD die jij bedoelt maar "cross-gen" bevat dus 2 versies. En dus ook 2 "kwaliteiten" tenzij de developer op beide consoles de grafische capaciteiten heeft vastgezet op (bijvoorbeeld) 1080p60.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 19-10-2022 16:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:54

BCC

Bij disc versies staat vaak de “oude” versie erop en is de nieuwe te downloaden. Let daar dus op als je ze in de toekomst nog wil gebruiken als de store niet meer bestaat.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BCC schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:02:
Bij disc versies staat vaak de “oude” versie erop en is de nieuwe te downloaden. Let daar dus op als je ze in de toekomst nog wil gebruiken als de store niet meer bestaat.
Of als je een discless console koopt :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 09:55
Mocht je een PS5 weten te bemachtigen dan kun je met die crossgen versie van CoD de PS5 app van die game installeren en opstarten. Dan speel je de PS5 versie.

Wat uitleg over crossgen op de PS5:
Het is niet zo dat een PS4 game op de PS5 automatisch de PS5 versie wordt, daarvoor moet je echt de PS5 versie van die game installeren en opstarten. Het kan wel zijn dat de PS4 game middels een patch een betere framerate op de PS5 krijgt, maar dan speel je nog steeds de PS4 versie van de game. Op de PS5 wordt bij het gameicoontje duidelijk aangegeven om welke versie van de game het gaat (een PS4 of PS5 versie). Let op, savegames op de PS4 versie gaan niet automatisch mee naar de PS5 versie van de game. Het zijn echt losse apps van elkaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 19-10-2022 17:05 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |