Ik wil graag vloerverwarming laten leggen op de benedenverdieping ca 40m2, tussenwoning van 2008, CV,
Ik heb diverse bedrijven gemaild en offertes gekregen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet echt niet wat ik vragen moet, wat de beste materialen zijn, wat belangrijk is? Iemand advies? Ene aanbieder zegt onzin 4 groepen genoeg, de volgende 5, de volgende nee 6 met oog op toekomst.
Wat is de beste pomp, verdeler, buizen diameter.
Een aanbieder heeft zelfs expliciet vermeldt als hij ergens doorheen jast leiding/buizen etc dat het dan ons probleem is, is dat normaal?
Enkele offertes opgevraagd, voor 40m2,
-------------------------------------------------------------------------
•6 groepen met het oog op de toekomst ( warmtepomp) kleinere groepjes..
•Incl frezen, en dichtsmeren 2500 euro.
•VTE slim verdeler met een wilo of een grundfoss pomp.
...................................................................................................
• 5-groeps vloerverwarming, tot max. 45 m2, inslijpen, in een bestaande cementdekvloer, als hoofdverwarming, h.o.h. 10 cm
• Leveren en aanbrengen buizen Rehau 14x1,5 (speciale buizen voor optimale werking met warmtepomp) , verdeler met ontluchter en energiezuinige A-label pomp.
• Aansluiten op bestaande cv
Totaalprijs incl. btw € 2660,-
-------------------------------------------------------------------
Verwerking vloerverwarming: Frezen
•Aansluiting vloerverwarming: CV
Aantal groepen: 4
•De vloerverwarmingsbuizen gelegd volgens een slakkenhuispatroon.
•Prof. vloerverwarmingsverdeler uitgevoerd met de energiezuinige Grundfos Alpha2 A Label Pomp.
•Maximaal 100m1 lengte per groep, dit tbv optimale prestatie van de verdeler
€ 1.960,20
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ik heb diverse bedrijven gemaild en offertes gekregen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet echt niet wat ik vragen moet, wat de beste materialen zijn, wat belangrijk is? Iemand advies? Ene aanbieder zegt onzin 4 groepen genoeg, de volgende 5, de volgende nee 6 met oog op toekomst.
Wat is de beste pomp, verdeler, buizen diameter.
Een aanbieder heeft zelfs expliciet vermeldt als hij ergens doorheen jast leiding/buizen etc dat het dan ons probleem is, is dat normaal?
Enkele offertes opgevraagd, voor 40m2,
-------------------------------------------------------------------------
•6 groepen met het oog op de toekomst ( warmtepomp) kleinere groepjes..
•Incl frezen, en dichtsmeren 2500 euro.
•VTE slim verdeler met een wilo of een grundfoss pomp.
...................................................................................................
• 5-groeps vloerverwarming, tot max. 45 m2, inslijpen, in een bestaande cementdekvloer, als hoofdverwarming, h.o.h. 10 cm
• Leveren en aanbrengen buizen Rehau 14x1,5 (speciale buizen voor optimale werking met warmtepomp) , verdeler met ontluchter en energiezuinige A-label pomp.
• Aansluiten op bestaande cv
Totaalprijs incl. btw € 2660,-
-------------------------------------------------------------------
Verwerking vloerverwarming: Frezen
•Aansluiting vloerverwarming: CV
Aantal groepen: 4
•De vloerverwarmingsbuizen gelegd volgens een slakkenhuispatroon.
•Prof. vloerverwarmingsverdeler uitgevoerd met de energiezuinige Grundfos Alpha2 A Label Pomp.
•Maximaal 100m1 lengte per groep, dit tbv optimale prestatie van de verdeler
€ 1.960,20
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
[ Voor 20% gewijzigd door Warchazz op 19-10-2022 13:30 ]