Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Voor 350 piek een 1400mhz processor en dan nog zeuren. |:(
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
eigenlijk wel ja..Op dinsdag 28 augustus 2001 20:06 schreef Rick2001 het volgende:
Voor 350 piek een 1400mhz processor en dan nog zeuren. |:(
Volgens mij voeren de winkels die prijsverlagingen pas massaal door als ze weer processoren inkopen. Dat kan voor sommige kleinere winkels dus nog wel even duren.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
met jou kan ik pratenOp dinsdag 28 augustus 2001 20:17 schreef ---X2--- het volgende:
Hey, we zijn niets voor niets Nederlanders!!
Ik denk dat als je nu je cpu'tje bij de goedkoopste winkel koopt, je zowieso goed zit hoor
Joah, maar ik let op me centjes
Als hij nog 100,- in prijs daalt, dan is dat toch mooi meegenomen? Maar goed, ik wacht nog wel heel ff. Je kan 't nooit weten, en de prijs zal vast niet omhoog gaan.
Norrod is toch niet echt een kleine winkel (qua ruimte wel, maar goed), en die had laatst al wel een kleine prijsverlaging ingevoerd. En ik vroeg me eigenlijk af of die prijsverlaging de aangekondigde prijsverlaging was...Dat kan voor sommige kleinere winkels dus nog wel even duren.
Die dingen blijven zakken. En als je daarop wacht kun je blijven wachten. Als over een paar maanden de verkoop van de Palomino op gang komt, zal er vast weer een hele hap uit de prijs gaan. Maar zo blijf je achter de feiten aanlopen.
Op korte termijn (maand, 2 maanden) zie ik geen 100 gulden van de prijs afgaan.
Maar ben het ook een beetje met Rick eens.
CPU's zijn nog nooit ZOOO goedkoop geweest. Als dit niet goed is, waar wil je dan op wachten
Op korte termijn (maand, 2 maanden) zie ik geen 100 gulden van de prijs afgaan.
Maar ben het ook een beetje met Rick eens.
CPU's zijn nog nooit ZOOO goedkoop geweest. Als dit niet goed is, waar wil je dan op wachten
Geen inspiratie
Ja, kijk, dat ze goedkoper worden weet ik ook wel. Maar als ik nou door gewoon eventjes rond te vragen 100,- kan besparen, dan is dat toch niet meer dan slim? Als jij net iets koopt wat een week later veeeeel goedkoper is, dan baal je toch veel meer dan als er 3 maanden tussen zit? En als hij 100,- goedkoper is, koop ik d'r een fluisterstille koeler bij... is toch ook mooi? Had ik d'r anders niet bij kunnen kopen...
Pagina: 1