Beste mensen,
Ik zou graag advies willen over het aankopen van een nieuw gaming systeem voor een kameraad van mij.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil voornamelijk gaan gamen met het nieuwe systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor dit systeem ligt tussen de €1200,- en €1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, hij heeft geen hardware die hij mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis onderdelen om een zeer goede gaming computer te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil absoluut geen AMD in het systeem hebben. Ik heb hier tot 4x toe ontzettend slechte ervaring mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou erg fijn zijn als het systeem stil kan zijn
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?Ik heb wel een systeem zelf samengesteld maar ben absoluut niet meer thuis in deze wereld. Welke onderdelen momenteel goed samenwerken en waar ik rekening mee moet houden. Ik zou graag de onderstaande configuratie optimaliseren met de input die ik hier krijg.
Ik zou graag advies willen over het aankopen van een nieuw gaming systeem voor een kameraad van mij.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil voornamelijk gaan gamen met het nieuwe systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor dit systeem ligt tussen de €1200,- en €1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, hij heeft geen hardware die hij mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis onderdelen om een zeer goede gaming computer te bouwen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil absoluut geen AMD in het systeem hebben. Ik heb hier tot 4x toe ontzettend slechte ervaring mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou erg fijn zijn als het systeem stil kan zijn
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?Ik heb wel een systeem zelf samengesteld maar ben absoluut niet meer thuis in deze wereld. Welke onderdelen momenteel goed samenwerken en waar ik rekening mee moet houden. Ik zou graag de onderstaande configuratie optimaliseren met de input die ik hier krijg.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700KF Boxed | € 315,11 | € 315,11 |
| 1 | Moederborden | ASRock H570 Steel Legend | € 104,17 | € 104,17 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3060 EAGLE OC 12G (rev. 2.0, LHR) | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zilver/Zwart | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF448C19RBK2/16 | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD 1TB | € 115,83 | € 115,83 |
| Totaal | € 1.279,07 | |||