Vandaag viel me ineens op dat mijn buitenmuur aan de kant van de buren erg nat is. Dit terwijl er vandaag geen regen gevallen is. Links op de foto de kant van de buren, rechts mijn huis. Moet ik mij hier zorgen over maken?
[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 18-10-2022 17:29 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
En als de dakgoot dan ook niet goed leegloopt heb je dus een buffer wat leegloopt via je muur.CodeCaster schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:25:
Afgaande op de pixels, en daarvan heb ik er in mijn leven al heel wat gezien, is de dakgoot rechtsboven het rode raam lek
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Zoom eens in op die verkleuring op de dakgoot, liefst met een ladder. Het lijkt alsof die beugel is verschoven, heeft daar al eens een reparatie plaatsgevonden en hoe is die eraan toe?
Dat is te zien, ja.De buren staan niet bekend om onderhoud van hun huis.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het huis daarnaast is in dezelfde staat. En ook daar lijkt een beugel verplaatst te zijn. Of dat is toevallig de plek waar de dakgoten bij elkaar komen.CodeCaster schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:30:
[...]
Zoom eens in op die verkleuring op de dakgoot, liefst met een ladder. Het lijkt alsof die beugel is verschoven, heeft daar al eens een reparatie plaatsgevonden en hoe is die eraan toe?
[...]
Dat is te zien, ja.
The devil is in the details.
Da's toch gewoon hetzelfde huis?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Zelfde huisXander schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:15:
[...]
Da's toch gewoon hetzelfde huis?
Of de airco hangt half over de erfgrens? En die opbouw leidingen lopen naar de buren? Dat zou bijzonder zijn.
Verwijderd
nou ja... of juist welBrammos85 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:29:
De buren staan niet bekend om onderhoud van hun huis.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq