Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:09
Hallo Tweakers
Ik heb een tv samsung : UE50TU7020WXXN

En ik heb schaduwen in de beeldbuis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vX7mqSuHOFgFtPKmZRppl9NXWo0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vZn0Mh2U3RwYo4pjIPUquaaj.jpg?f=fotoalbum_medium

Vraag 1
Is dat te repareren of wordt dat een nieuwe tv?

Vraag 2
en hier staat dus ook helemaal geen vraag...

[ Voor 37% gewijzigd door teacher op 18-10-2022 14:42 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Beste antwoord (via Mel33 op 18-10-2022 14:49)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Defect LCD paneel, die dient vervangen te worden. Zie vergelijkbare voorbeelden: https://eu.community.sams...tom-of-screen/td-p/169713 (even naar beneden scrollen voor zeer vergelijkbare afbeeldingen als de jouwe).

[ Voor 18% gewijzigd door stin00 op 18-10-2022 14:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Title fix.
En kan je je post ietsje verduidelijken?

[ Voor 67% gewijzigd door teacher op 18-10-2022 14:32 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@teacher Haha ja danku

De 3 schaduwvlekken in de foto gaat het over.

Edit2
Nee idd nu is dit geen vraag meer bij vraag2, dank voor de correctie

[ Voor 114% gewijzigd door Mel33 op 18-10-2022 15:24 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Defect LCD paneel, die dient vervangen te worden. Zie vergelijkbare voorbeelden: https://eu.community.sams...tom-of-screen/td-p/169713 (even naar beneden scrollen voor zeer vergelijkbare afbeeldingen als de jouwe).

[ Voor 18% gewijzigd door stin00 op 18-10-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@stin00 aha zo te zien op jouw link is dit hetzelfde.
Dat wordt dus vervangen vh scherm.
Lijkt wel alsof iemand met zijn dikke kont op de doos heeft gezeten.

Kheb maar aangegeven dat het maandag de 24ste maar opgehaald moet worden, ik wil f1 niet missen dit weekend.

Zal dat lang duren bij CE-Repairs? (paar slechte reviews van reparaties lees ik daar wel)
Maar zal het wel daar moeten laten fixen van het Samsung team, vingers crossed. Gelukkig heb ik garantie tot 12dec, net optijd dus.

Maar kan dat snel, of duurt dit lang, als het scherm voorradig is tenminste

Thanks voor de snelle oplossing @stin00

[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 18-10-2022 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
@Mel33 In Nederland maakt vrijwel elke TV leverancier gebruik van CE Repair om TVs van 37" en groter aan huis te repareren. Dit omdat het versturen of zelf vervoeren van grote TVs erg moeilijk / gevaarlijk kan zijn.

De ervaringen met CE repair zijn erg wisselend, je moet maar geluk hebben dat de CE repair contactpersoon uit jouw regio competent is.

Ik denk dat ze een paneel in een uurtje omgewisseld en getest hebben. Dit doen ze soms ook gewoon bij je thuis, je hebt dan direct weer een werkende TV. Kan ook zijn dat ze hem meenemen, durf niet te zeggen hoe lang het dan duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@stin00 Oke dankje voor de info. Ze zeiden van te voren al dat ze hem meenemen. Maar ik ga alsnog even vragen of het ter plekke kan.

Ach ja het zal vast wel goed gaan met CE Repairs. Kheb garantie dus dat zal wel goedkomen. Ze doen tegenwoordig niet meer aan leen tv’s en kwil niet een 3 week zonder zitten. Met deze info van het swappen van een scherm zal het dan wel niet zolang gaan duren.
Thanks

Pagina: 1