Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Mijn dochter heeft een Amazfit BIB smartwatch. van de week is het schermpje losgelaten, maar de watch doet het nog wel.

Wat is de beste methode om het schermpje weer vast te lijmen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOGpJIBRJsnud9ZIxMOM0xp1ZII=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KPUCdhBJV8cjjOsYMfiKyxzH.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pandit garantie claimen? Als je inderdaad de Bip 3 Pro hebt, dat toestel is nog geen half jaar geleden uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
rens-br schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:18:
@pandit garantie claimen? Als je inderdaad de Bip 3 Pro hebt, dat toestel is nog geen half jaar geleden uitgekomen.
geen idee welke bib het precies is, ze heeft hem al een poosje.. ik vraag het na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:14
Ik heb in het verleden een scherm van de eerste amazfit Bip eens terug er in gelijmd met bison alles lijm watervast (gewoon een tube van de bouwmarkt). Daarna zat het scherm weer netjes vast en werkte alles weer prima.

Ik weet niet of dat de beste lijm is hiervoor of de beste aanpak, maar in mijn geval was het een goede oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:18:
[...]

geen idee welke bib het precies is, ze heeft hem al een poosje.. ik vraag het na.
waarschijnlijk een oudere bib, aangeschaft in 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Nomis schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:12:
Ik heb in het verleden een scherm van de eerste amazfit Bip eens terug er in gelijmd met bison alles lijm watervast (gewoon een tube van de bouwmarkt). Daarna zat het scherm weer netjes vast en werkte alles weer prima.

Ik weet niet of dat de beste lijm is hiervoor of de beste aanpak, maar in mijn geval was het een goede oplossing voor dit probleem.
hopelijk is dat geen lijm model kitspuit :-( , bedankt voor de tip
Pagina: 1