Ik heb inmiddels de datakabel in een COM-poort geprikt, maar alle programma's die ik ervoor gebruik herkennen het niet. Ik heb drie compoorten (COM1, COM3 en COM4) en in een daarvan zit mijn muis (ik weet niet welke). Hoe kan ik mijn datakabel nou goed installeren?
Verwijderd
moet je gewoon ff kiezen met dat proggie moet lukken anders icq me even als je icq hebtOp dinsdag 28 augustus 2001 19:22 schreef Geoffrey het volgende:
Ik heb geen COM2
Verwijderd
kan ook maar eerst andere opties ff checkenOp dinsdag 28 augustus 2001 20:01 schreef RastaMan het volgende:
uhm , kabeltje defect ?
Kabeltje net gekocht. Ik heb geen ICQ maar wel messenger. Jij ook?Op dinsdag 28 augustus 2001 19:51 schreef mafiasven het volgende:
[..]
moet je gewoon ff kiezen met dat proggie moet lukken anders icq me even als je icq hebtis wat makkelijker
Verwijderd
Die goedkope kabeltjes van een geeltje willen idd aardig snel kapot gaan, maar bij het progje C35 explorer kun je lekker je eigen com-poort selecteren.
En btw: wat doe jij nog met een muis die op een com-pport zit, die zijn toch al sinds de 386/486 uitgestorven?
En btw: wat doe jij nog met een muis die op een com-pport zit, die zijn toch al sinds de 386/486 uitgestorven?
Verwijderd
jepz zie userid of :Op dinsdag 28 augustus 2001 20:11 schreef Geoffrey het volgende:
[..]
Kabeltje net gekocht. Ik heb geen ICQ maar wel messenger. Jij ook?
svenhakkenbroek@hotmail.com
Wow, datacable voor een geeltje!!! Zijn die er ook voor de Trium Geo??? Daar heb ik er namlijk eentje voor nodig...Op dinsdag 28 augustus 2001 20:12 schreef MREn het volgende:
Die goedkope kabeltjes van een geeltje willen idd aardig snel kapot gaan, maar bij het progje C35 explorer kun je lekker je eigen com-poort selecteren.
Verwijderd
kijk anders ff op www.koopjessite.nlOp woensdag 29 augustus 2001 14:13 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
Wow, datacable voor een geeltje!!! Zijn die er ook voor de Trium Geo??? Daar heb ik er namlijk eentje voor nodig...
comtronics.nl enz
Verwijderd
Waarschijnlijk moet je je com 2 aanzetten in je BIOS. Ik denk namelijk dat com 3 en 4 geinstalleerd zijn voor een modem.
Pagina: 1