Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Suc6
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
*tip* Swatch heeft een programmaatje wat dat kan EN geeft je ook de tijd in internettijd weer. Dit houdt in dat het over de hele wereld 1 tijd is b.v. @230, zodoende hoefde je geen rekening meer te houden met tijdzones en kan je b.v. met een japanner afspreken om op @127 met elkaar pong online te spelen (hadden ze ook horloges van, systeem is helaas nooit er populair geworden)
* MrE moet zijn antwoorden eens korter houden, zo lijkt het net of hij achter de feiten aan loopt
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
http://homepage1.nifty.com/kazubon/tclock/
(offtopic)Op dinsdag 28 augustus 2001 18:01 schreef MrE het volgende:
*tip* Swatch heeft een programmaatje wat dat kan EN geeft je ook de tijd in internettijd weer. Dit houdt in dat het over de hele wereld 1 tijd is b.v. @230, zodoende hoefde je geen rekening meer te houden met tijdzones en kan je b.v. met een japanner afspreken om op @127 met elkaar pong online te spelen (hadden ze ook horloges van, systeem is helaas nooit er populair geworden)
ik heb zo'n horloge. gekocht via die coca-cola spaaractie, is van xybertime. is grappig. het werkt in principe wel goed alleen gebruik ik het zelden omdat niemand anders zo'n horloge heeft
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Verwijderd
Met deze opties is ie altijd bij de tijd zou ik zo zeggen,al zijn het bijna allemaal dezelfde
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
AtomSync
Chronograph
Desktop Atomic Clock
Sync-It With Atom
Time Synchronizer
LOL
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
mooie lijst, maar lees voortaan eerst de rest van de threadOp woensdag 29 augustus 2001 10:38 schreef BalusC het volgende:
Installeer een proggie die je tijd via Internet met een Atoomklok synchroniseert, bijvoorbeeld deze:
AtomSync
Chronograph
Desktop Atomic Clock
Sync-It With Atom
Time Synchronizer
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ja, ik onderken het probleem, maar als batterytje vervangen niet helpt, dan hebben deze programmaatjes wel enige nut hoor! De klok van mijn eigen PC loopt ook ietsiepietsie sneller dan wordt verwacht. Na een maandje loopt ie ongeveer 2 minuten vooruit en ik weet zeker dat het niet aan mijn batterytje ligt..Op woensdag 29 augustus 2001 11:51 schreef dawuss het volgende:
[..]
mooie lijst, maar lees voortaan eerst de rest van de thread
Is ook wel handig
Doe er een andere batt. in of ga terug naar de (web)winkel...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dit is echt die-hard overklokken.... Loopt je systeem nu ook sneller?
Op donderdag 30 augustus 2001 13:18 schreef Vergeten het volgende:
Move to: Die-hard Overclocking & Case Modding
Dit is echt die-hard overklokken.... Loopt je systeem nu ook sneller?
NIet cool! En als je dan zo'n ander proggie installeerd. dan heb je 2 klokken? Waarvan 1 niet goed, dat is dus ook nix
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
maar ff serieus, van die tijdservers, wie heeft daar adressen van
kweet wel dat ik ze kan vinden, maar niet meer hoe die dingen heten zeg maar
Dit topic is gesloten.
![]()