Wijziging User Review - [knurk] [Jewcookie]

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 09:47
Gebruiker Jewcookie berichtte mij met een bod op mijn artikel, waar ik vrijwel direct op gereageerd heb met akkoord.

Vervolgens is er geen reactie meer gekomen. Na twee dagen (niet een zoals de review beweert) was ik het wachten moe, want er waren nog twee geinteresseerden. In mijn ervaring is het heel normaal om een reactie binnen enkele uren te krijgen wanneer iemand echt geinteresseerd is. Hierop heb ik Jewcookie een 1 ster review gegeven voor gebrek aan communicatie.

Kort daarop kreeg ik een 1 ster review terug, ook voor omschrijving en aflevering terwijl er geen verkoopovereenkomst is gesloten met Jewcookie (CPU is aan een andere tweaker verkocht).

Ik wil daarom verzoeken om de review die Jewcookie voor mij heeft achtergelaten te verwijderen.

https://tweakers.net/aanbod/rating/1116726/

[ Voor 6% gewijzigd door knurk op 17-10-2022 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 09:47
Ik heb deze topic gelezen. Is het noodzakelijk dat ik met die gebruiker nog in gesprek ga?
Ik las net ook dat ik 3 dagen had moeten wachten alvorens een review achter te laten dus natuurlijk ben ik bereid mijn review te verwijderen.

Excuses als ik nog meer gemist heb, graag meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Klopt, je was te vroeg met je review.
Wil je reviews aan laten passen, zien we graag dat koper en verkoper er samen uitkomen; soms ben je beide van goede wil, maar komt het er niet van.
Als @Jewcookie akkoord is verwijderen we de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewcookie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-08 11:19
Beste teacher,

Als je de review van dit opgewonden standje verwijdert ga ik ermee akkoord dat mijn review ook verwijdert mag worden.

Dan is het daarmee opgelost. Bedankt voor de moeite.

Gr, Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Beide reviews weg:
@knurk voortaan even checken wanneer je een review achter mag laten, @Jewcookie voortaan geen wraakreview plaatsen, maar gewoon een melding doen, dan had dit veel eerder opgelost kunnen worden.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.