Titel zegt het eigenlijk al: Is het mogelijk om een monitor aan te sluiten op een USB-C port zonder DP Alt mode?
...
...
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Als het werkt is DisplayLink je enige kans. Al betwijfel ik het. Ik denk dat die drivers pas actief worden in Windows. Maar wat @White Feather zegt: er zijn betaalbare DisplayLink docks tweedehands. De Dell d6000 bijvoorbeeld.SamCohran schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 17:37:
Goeie vraag! De use case is om te checken wat er met mijn desktop aan de hand is haha. Ik was al een bericht aan het typen voor in de Windows client forum.
Mijn computer zat in een opstart loop, na 3 seconden herstartte hij zichzelf. Er was niet eens een optie in de bios te komen en er kwam geen logo op het scherm. Via internet zag ik dat op de MSI a99a Tomahawk moederbord de code 6f een Bios error aangaf. De meeste tips wijstte erop om de Bios te resetten door de CMOS te clearen. Had ik gedaan. Hij zit nu niet meer in de herstart loop (grote kans dus dat er een update was die de Bios opfokte), maar ik heb nu een zwart scherm. Monitor krijgt geen signaal binnen als ik de hdmi aansluit op mijn videokaart (is een werkende hdmi).
Mijn moederbord heeft helaas geen eigen hdmi output, want ik denk dat als ik direct beeld krijg vanuit de moederbord dat ik de Bios reset kan afmaken en het dan gefixt is. Ik heb alleen dus geen beeld. Vandaar dat ik iets zoek om output direct van mijn moederbord te krijgen.
Eh nee, Displaylink doet het inderdaad niet in de bios.ZatarraNL schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 23:12:
[...]
Als het werkt is DisplayLink je enige kans. Al betwijfel ik het. Ik denk dat die drivers pas actief worden in Windows. Maar wat @White Feather zegt: er zijn betaalbare DisplayLink docks tweedehands. De Dell d6000 bijvoorbeeld.
Ik heb zelf deze uitvoering: i-tec USB 3.0 / USB-C / Thunderbolt 3 Dual Display Docking Statio.... Die heeft een usb-c kabel met usb-c naar usb-A verloop. Maar die is nieuw aardig aan de prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door White Feather op 18-10-2022 13:09 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq