Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Collignon
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Mijn vraag
..."Telkens als ik een betaalpas probeert in te voeren, krijg ik na het invullen van alle gegevens de melding:
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw"

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Ik maak gebruik van de Fitbit Versa 4 op mijn Iphone.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...I phone gereset en Versa 4 opnieuw geïnstalleerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvanduyn
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
Hier helaas hetzelfde met de sense 2. Ik heb het nog niet kunnen oplossen helaas.

Hoop dat iemand raad weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 16:09
Welke bank? Niet alle banken ondersteunen Fitbit Pay.
Ik heb het aan de praat op een Versa 2 met ING al een aantal jaartjes.

https://www.fitbit.com/global/us/technology/fitbit-pay/banks

[ Voor 20% gewijzigd door GarBaGe op 19-10-2022 13:35 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvanduyn
Op mijn sense 1 werkte het wel, maar lukt nu niet meer. Mss omdat de sense 2 op Google draait? Ik zit bij de Rabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvanduyn
Werkt hier nog steeds niet. Iemand het al aan de praat weten te krijgen op de sense 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlottegrey
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 27-01 16:18
Ik had dit probleem ook op mijn nieuwe Sense 2 en bankier ook bij de Rabobank. Ik heb de Rabobank gebeld om te controleren of het probleem aan hun kant zat of aan de kant van Fitbit. De behulpzame medewerker van de Rabobank kon na intern navragen aangeven dat het probleem bij hen zat. Klaarblijkelijk zijn zij op dit moment achter de schermen bezig met aanpassen van IT systemen en waren deze voorheen per bank ingesteld en wordt dat nu meer overkoepelend geregeld, maar dit werkt nog niet overal soepeltjes. Aangezien ik bij 2 verschillende Rabobanken sta ingeschreven (1 voor prive en 1 voor een rekening t.b.v. het werk) ging het achter de schermen mis. Zij hebben wat aangepast in mijn account, waardoor alles nu onder 1 bank valt en vanochtend kon ik zonder problemen mijn Rabo betaalpas toevoegen aan mijn Sense 2.

Dus als je nog problemen ervaart, zou ik adviseren om ook contact op te nemen met de Rabobank. Mogelijk speelt er iets soortgelijks als bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvanduyn
Nou, hier was het uiteindelijk erg eenvoudig opgelost. Een update van iOS deed alles weer werken zoals het hoort. De telefoon staat op automatische updates, maar ik moest deze handmatig bevestigen voordat die geïnstalleerd werd. Daarna werkte alles direct. Mss ook nog het proberen waard🤷🏻‍♂️
Pagina: 1