Miele stofzuiger: Dynamic Drive?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:13
Wij staan op het punt om een nieuwe stofzuiger te kopen en de keus is gevallen op een Miele C3. Nu hebben de nieuwste modellen zogenaamde "Dynamic Drive" wielen met individuele schokdempers voor oneffen vloeren. Onze vloer is gemaakt van natuurlijk leisteen met enorm veel oneffenheden, maar ik vraag me toch af of ik het verschil ga merken en of het de meerprijs waard is tov een ouder model. Het is niet alsof je op je stofzuiger zit en de schokdemping zo kan ervaren...

Het iemand ervaring met Dynamic Drive wielen van Miele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:57

Superflip

*pwiet*

Wij hebben het, maar geen idee of het nu verschil maakt. Wij merken er in elk geval niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Klinkt als een mooie marketingterm.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:18
Wij hebben ook een C3 maar hier nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn :P Denk dat het marketing is, maar ik vind het wel een fijne stofzuiger.. Hoewel een steelstofzuiger mij ook wel heel chill lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:13
Ik heb m met deze fancy feature besteld :)

Wat ik begrepen heb is dat de wielen zelf ook zachter zijn en gecombineerd met de schokdempers dat ie veel minder aan het stuiteren is, wat op onze vloer nogal wat uitmaakt. Bij een normale vlakke vloer zul je er inderdaad weinig van merken verwacht ik.