Zit zit het met volgende. Ik ben van een flex alu buis naar een geïsoleerde slang gegaan, en nog steeds heb ik waterplasjes onder de centrale afzuiging, maar ik begrijp niet zo goed waar dit dan vandaan moet komen.
:strip_exif()/f/image/fos6Xhj3jOSxu3aDVDrekIqw.jpg?f=fotoalbum_large)
De binnenste slang zit getaped om de aansluiting van de afzuiger. De afzuiging zelf is droog, nergens op het apparaat zie je watervlekken. Bovenop ligt zelfs stof, gortdroog. Maar op het plateau onder de afzuiging ligt ontzettend vaak hele plassen.
De binnenkant (logisch met continu stroom van lucht) is droog. De buitenkant van de slang kan ik ook niet opmerken dat deze kletsnat is, al zat er wel een druppel aan de onderkant van de slang.
Hoeveel meer dichter, geïsoleerd, moet dit zijn om niet meer te gebeuren?
:strip_exif()/f/image/fos6Xhj3jOSxu3aDVDrekIqw.jpg?f=fotoalbum_large)
De binnenste slang zit getaped om de aansluiting van de afzuiger. De afzuiging zelf is droog, nergens op het apparaat zie je watervlekken. Bovenop ligt zelfs stof, gortdroog. Maar op het plateau onder de afzuiging ligt ontzettend vaak hele plassen.
De binnenkant (logisch met continu stroom van lucht) is droog. De buitenkant van de slang kan ik ook niet opmerken dat deze kletsnat is, al zat er wel een druppel aan de onderkant van de slang.
Hoeveel meer dichter, geïsoleerd, moet dit zijn om niet meer te gebeuren?