Hi allen,
Ik ben zoals waarschijnlijk velen met mij aan het kijken of zonnepanelen wat voor mij zijn.
Heb nu een offerte liggen van een partij waar we een goed gevoel bij hadden. Van veel partijen hoor je niets of als je iets afwijkt van een standaardleg dan hoor je ook niets meer.
Het gaat om de volgende delen:
14 x Denim 400 WP black
Growatt 5000 MTL omvormer
Montagemateriaal Sunbeam/Fusion voor platte daken
Dit zou ongeveer 5400 kwh moeten opwekken per jaar.
De prijs € 8.833,00 inclusief btw en exclusief komt dit neer op 7.300,00.
Dit lijkt mij vrij aan de prijs, of zijn dit nu de actuele prijzen?
Daarnaast zit ik nog aan een vast contract tot januari 2025 waar mijn kwh prijs 26 cent is voor hoog tarief en 22 cent voor laag tarief. Dit is nog zonder alle subsidies vanuit de overheid. Ik verbruik zelf zo'n 6000 kwh per jaar.
MIjn gevoel is dat ik beter kan wachten totdat deze zonnepaneel gekte voorbij is ergens in januari 2024? Want met deze prijzen is het (nog) niet echt rendabel voor mij. Of mis ik iets?
Ik ben zoals waarschijnlijk velen met mij aan het kijken of zonnepanelen wat voor mij zijn.
Heb nu een offerte liggen van een partij waar we een goed gevoel bij hadden. Van veel partijen hoor je niets of als je iets afwijkt van een standaardleg dan hoor je ook niets meer.
Het gaat om de volgende delen:
14 x Denim 400 WP black
Growatt 5000 MTL omvormer
Montagemateriaal Sunbeam/Fusion voor platte daken
Dit zou ongeveer 5400 kwh moeten opwekken per jaar.
De prijs € 8.833,00 inclusief btw en exclusief komt dit neer op 7.300,00.
Dit lijkt mij vrij aan de prijs, of zijn dit nu de actuele prijzen?
Daarnaast zit ik nog aan een vast contract tot januari 2025 waar mijn kwh prijs 26 cent is voor hoog tarief en 22 cent voor laag tarief. Dit is nog zonder alle subsidies vanuit de overheid. Ik verbruik zelf zo'n 6000 kwh per jaar.
MIjn gevoel is dat ik beter kan wachten totdat deze zonnepaneel gekte voorbij is ergens in januari 2024? Want met deze prijzen is het (nog) niet echt rendabel voor mij. Of mis ik iets?
:strip_exif()/f/image/84t5gIpOXOTcEQEm15ToQ1pb.jpg?f=fotoalbum_large)