3Com 590C PCI, wel herkend maar toch niet

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Juist, topic zo duidelijk mogelijk willen doen maar niet gelukt :). Mijn probleem: Ik heb hier netwerkkaarten liggen van het merk 3COM type nummer: 590C. Nadat ik Win2000 Advanced server had geinstalleerd werd het geval herkend als Ethernet controller maar niet als de kaart zelf. Bij zelf selecteren van de kaart staat dit type erniet bij, ik heb de kaart zelf al omgewisseld met eentje van hetzelfde type maar die werkt ook niet. Het betreffende PCI slot werkt ook nog prima (en de kaart ook) want gisteren werkte alles nog onder Win98se. De kaart is dus PCI, 10mbit en heeft ook nog een Coax en een of andere vage female connector.

Iemand al eerder van dit probleem gehoord en een oplossing (want nu kan ik dus niet netwerken enzo)
ik heb 3com al gemeeld met dit probleem, maar geen reactie, dus daarom nu maar hier

Verwijderd

Het helpt meestal om de juiste drivers te downloaden en uit te pakken. Dan met het zelf selecteren deze aan te wijzen. Drivers zullen op de 3com site te vinden zijn.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
weet je zeker dat het een 3com 590 pci is? Volgens mij bestaat die helemaal niet.. met '5' beginnende 3coms zijn volgens mij altijd ISA en met '9' beginnend PCI. Maar de 590 is er volgens mij helemaal niet.. bedoel je niet de 509? of 905?

[edit] die 590 bestaat dus wel :) zie http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3c590.htm

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Waarschijnlijk herkent Win2000 wel je kaart, maar kan hij er geen drivers voor vinden, inderdaad gewoion die ff downloaden

Blog (Linux-related)