Hallo allen,
ik heb dus in het buitenland een mooie auto gezien voor een scherpe prijs. De auto is nog vrij nieuw begin 2020 en heeft ongeveer 36k gelopen. Maar er zit een addertje onder het gras.....
De auto blijkt recent schade te hebben gehad. De schade is inmiddels wel gerepareerd en zit er uit als nieuw.
Nu is mijn vraag of ik de trekker moet overhalen of niet. Is de constructie niet aangetast? Iemand die hier een expert in is?
Ik heb foto's van hoe de auto was toen die schade had en hoe die er nu uit ziet.
:strip_exif()/f/image/UXfH47nQ8SEareMon6VjkfGl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1xcoyHdKqwhLCYSChFVbgJ0q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6FaLr5tFYJ6LuMgwaVQCA1LN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aqy3nhS5lYXiIJSPPbVgF0AH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oS0ajiWE6IMhtJm621jhVb68.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FMBqI1FmsEMXdQpo2ApxJXbM.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb dus in het buitenland een mooie auto gezien voor een scherpe prijs. De auto is nog vrij nieuw begin 2020 en heeft ongeveer 36k gelopen. Maar er zit een addertje onder het gras.....
De auto blijkt recent schade te hebben gehad. De schade is inmiddels wel gerepareerd en zit er uit als nieuw.
Nu is mijn vraag of ik de trekker moet overhalen of niet. Is de constructie niet aangetast? Iemand die hier een expert in is?
Ik heb foto's van hoe de auto was toen die schade had en hoe die er nu uit ziet.
:strip_exif()/f/image/UXfH47nQ8SEareMon6VjkfGl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1xcoyHdKqwhLCYSChFVbgJ0q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6FaLr5tFYJ6LuMgwaVQCA1LN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aqy3nhS5lYXiIJSPPbVgF0AH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oS0ajiWE6IMhtJm621jhVb68.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FMBqI1FmsEMXdQpo2ApxJXbM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6pzMzsHxBEucB2OteQ0I5Qfa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 147% gewijzigd door A. Ben op 16-10-2022 23:17 ]