Ik zoek een?
Al enige tijd op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Mijn huidige kaart is nodig aan vervanging toe. Het aanbod is zo ontzettend groot waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Omdat ik echt een leek ben, heb ik jullie hulp nodig.
Ik gebruik mijn pc om te gamen. De games die ik op dit moment speel zijn PlayerUnknown's Battlegrounds, Fifa 23 en straks de nieuwe Call of Duty (+ Warzone). Laatst de beta van de nieuwe Call of Duty gespeeld, maar ik merkte dat de game enkel goed speelbaar is op low settings. Bij grote maps (40vs40) zelfs eigenlijk niet normaal speelbaar (te lage FPS naar mijn zin).
Ik zou graag met een nieuwe grafische kaart weer enige jaren vooruit willen Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Mochten er eventueel verder nog upgrades noodzakelijk zijn, hoor ik dat ook graag.
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt zo'n € 600 - € 700, maar indien ben ik bereid deze omhoog bij te stellen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Nvidia. Maar staat uiteraard open AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn beeldscherm is een ASUS TUF VG27VQ (1080p)
Mijn systeem ziet er verder als volgt uit:
Al enige tijd op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Mijn huidige kaart is nodig aan vervanging toe. Het aanbod is zo ontzettend groot waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Omdat ik echt een leek ben, heb ik jullie hulp nodig.
Ik gebruik mijn pc om te gamen. De games die ik op dit moment speel zijn PlayerUnknown's Battlegrounds, Fifa 23 en straks de nieuwe Call of Duty (+ Warzone). Laatst de beta van de nieuwe Call of Duty gespeeld, maar ik merkte dat de game enkel goed speelbaar is op low settings. Bij grote maps (40vs40) zelfs eigenlijk niet normaal speelbaar (te lage FPS naar mijn zin).
Ik zou graag met een nieuwe grafische kaart weer enige jaren vooruit willen Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Mochten er eventueel verder nog upgrades noodzakelijk zijn, hoor ik dat ook graag.
Wat is je budget?
Mijn budget bedraagt zo'n € 600 - € 700, maar indien ben ik bereid deze omhoog bij te stellen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Nvidia. Maar staat uiteraard open AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn beeldscherm is een ASUS TUF VG27VQ (1080p)
Mijn systeem ziet er verder als volgt uit:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-8700 Boxed | € 307,80 | € 307,80 |
1 | Moederborden | Asus Prime B360-Plus | € 155,05 | € 155,05 |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 115,85 | € 115,85 |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H100i PRO RGB 240mm | € 138,55 | € 138,55 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 66,90 | € 66,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 m.2 500GB | € 69,99 | € 69,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 854,14 |