KAKU ACM-2300-HC installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hallo allemaal

Vandaag heb ik de ACM-2300-HC geprobeerd te installeren.

Het aansluiten volgens plaatje 6B is gelukt Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0yt07EJDhzjU4BpNVMYAwuyBZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fm4IOuc2TlrnxWDZPIsSjcXZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nadat ik de spanning weer heb ingeschakeld, schakelt de verlichting via de 2 wandschakelaars

Ik heb daarna geprobeerd de ACM-2300-HC in de koppelmodus te zetten door op de leerknop te drukken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQrUM0zRQjOQFnufoATWz033oJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGf374CxYAFovprItAHNNMht.jpg?f=fotoalbum_large

Het vreemde is nu dat de LED-indicator niet gaat branden of knipperen. Ook de ICS-2000 kan de ACM-2300-HC niet vinden:
Ik heb geprobeerd het te resetten, maar dan nog steeds brand de LED-indicator niet.

Wat doe ik fout? Waarom brand de indicatie led niet? Als er geen spanning op de ACM-2300-HC zou zitten dan zou de wandschakelaars toch ook niet moeten werken?

Ik ben benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen

Noreaga

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:21
Ik ben het met je eens dat de ontvanger waarschijnlijk stroom krijgt maar er is geen heel logische verklaring voor de problemen met de koppelmodus. Simpele test: gebruik een dunner voorwerp in de opening van de leerknop. Wellicht druk je de schakelaar niet goed in. Daarna zou KAKU bellen/mailen mijn volgende actie zijn. Wellicht kunnen ze een ander exemplaar sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreaga_no1
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Dank je voor je reactie! Ik heb de kaku op een andere locatie aangesloten. Daar deed de KAKU het wel. De KAKU heb ik gelijk ingeleerd en weer (op dezelfde manier) aangesloten op de beoogde plek.

Wonderlijk doet de KAKU het nu wel:

Waarom het eerst niet deed, blijft een raadsel

Noreaga