Hallo allemaal
Vandaag heb ik de ACM-2300-HC geprobeerd te installeren.
Het aansluiten volgens plaatje 6B is gelukt:strip_exif()/f/image/Fm4IOuc2TlrnxWDZPIsSjcXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nadat ik de spanning weer heb ingeschakeld, schakelt de verlichting via de 2 wandschakelaars
Ik heb daarna geprobeerd de ACM-2300-HC in de koppelmodus te zetten door op de leerknop te drukken.
:strip_exif()/f/image/LGf374CxYAFovprItAHNNMht.jpg?f=fotoalbum_large)
Het vreemde is nu dat de LED-indicator niet gaat branden of knipperen. Ook de ICS-2000 kan de ACM-2300-HC niet vinden:
Ik heb geprobeerd het te resetten, maar dan nog steeds brand de LED-indicator niet.
Wat doe ik fout? Waarom brand de indicatie led niet? Als er geen spanning op de ACM-2300-HC zou zitten dan zou de wandschakelaars toch ook niet moeten werken?
Ik ben benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen
Vandaag heb ik de ACM-2300-HC geprobeerd te installeren.
Het aansluiten volgens plaatje 6B is gelukt
:strip_exif()/f/image/Fm4IOuc2TlrnxWDZPIsSjcXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nadat ik de spanning weer heb ingeschakeld, schakelt de verlichting via de 2 wandschakelaars
Ik heb daarna geprobeerd de ACM-2300-HC in de koppelmodus te zetten door op de leerknop te drukken.
:strip_exif()/f/image/LGf374CxYAFovprItAHNNMht.jpg?f=fotoalbum_large)
Het vreemde is nu dat de LED-indicator niet gaat branden of knipperen. Ook de ICS-2000 kan de ACM-2300-HC niet vinden:
Ik heb geprobeerd het te resetten, maar dan nog steeds brand de LED-indicator niet.
Wat doe ik fout? Waarom brand de indicatie led niet? Als er geen spanning op de ACM-2300-HC zou zitten dan zou de wandschakelaars toch ook niet moeten werken?
Ik ben benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen
Noreaga