QNAP TS-251 heeft altijd prima gewerkt op mijn ZIGGO netwerk. Sinds kort aangesloten op glasvezel van Caiway en mijn NAS gekoppeld. Verbinding gemaakt, maar na korte tijd werd de verbinding met het netwerk verbroken. Daarna is het onmogelijk om een verbinding te krijgen: "Deze site is niet bereikbaar". In de beheermodule van het modem staat de NAS wel bij de aangesloten apparaten via Ethernet met de vermelding Connected en het IP-adres.
Als ik de NAS afkoppel en weer verbind met mijn oude ZIGGO netwerk( mijn abonnement loopt nog) werkt alles weer als vanouds. Ga ik weer terug naar mijn glasvezelnetwerk met de NAS dan kan ik weer keurig verbinden, maar wordt na korte tijd de verbinding weer verbroken. De helpdesk van Caiway zegt me niet verder te kunnen helpen, het modem is stabiel. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
.Modem/router: Nokia XS-2426G-B
...
Als ik de NAS afkoppel en weer verbind met mijn oude ZIGGO netwerk( mijn abonnement loopt nog) werkt alles weer als vanouds. Ga ik weer terug naar mijn glasvezelnetwerk met de NAS dan kan ik weer keurig verbinden, maar wordt na korte tijd de verbinding weer verbroken. De helpdesk van Caiway zegt me niet verder te kunnen helpen, het modem is stabiel. Iemand een idee wat er aan de hand is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
.Modem/router: Nokia XS-2426G-B
...