Mijn vraag
Ik was op mijn dak voor het opmeten tot plaatsing zonnepanelen en kwam er achter dat naast de 2 grote buizen voor mechanische ventilatie en de HR rookgasafvoer van mij en mijn buurman.
Gaan er nog 2 buisjes van 8 cm pvc het dak door bij allebei de huizen.
Kan iemand mij vertellen wat dit doet?
Uit ervaring kan spreken misschien?
Het gaat het dak door en een verdieping lager direct door de vloer in een rechte lijn en dan ben ik hem "kwijt"
Komt geen warmte uit zit pal naast de grotere centrale afzuiging die wel warmelucht afvoert.
Ik zit te denken aan kruipruimte ontluchting maar daar ben ik geweest maar zie alleen een 110mm afvoerbuis lopen niet die 8/10cm op de foto. kan dit erin verwerkt zijn?
Huis is gebouwd in 1990
foto bijgevoegd
:strip_exif()/f/image/NJsXIFpJtZaMQGVzSuhvORLi.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast ontzettend bedankt!
Ik was op mijn dak voor het opmeten tot plaatsing zonnepanelen en kwam er achter dat naast de 2 grote buizen voor mechanische ventilatie en de HR rookgasafvoer van mij en mijn buurman.
Gaan er nog 2 buisjes van 8 cm pvc het dak door bij allebei de huizen.
Kan iemand mij vertellen wat dit doet?
Uit ervaring kan spreken misschien?
Het gaat het dak door en een verdieping lager direct door de vloer in een rechte lijn en dan ben ik hem "kwijt"
Komt geen warmte uit zit pal naast de grotere centrale afzuiging die wel warmelucht afvoert.
Ik zit te denken aan kruipruimte ontluchting maar daar ben ik geweest maar zie alleen een 110mm afvoerbuis lopen niet die 8/10cm op de foto. kan dit erin verwerkt zijn?
Huis is gebouwd in 1990
foto bijgevoegd
:strip_exif()/f/image/NJsXIFpJtZaMQGVzSuhvORLi.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast ontzettend bedankt!