Hi allemaal. Mijn acer swift 3 (i5) heeft het helaas na 4 jaar al begeven.. Mega balen maar wel tijd voor een nieuwe laptop dus. Ik studeer nog (vandaar het budget) en gebruik mijn laptop vooral voor alledaagse taken en werk ook wel eens in indesign, pnotoshop, davinci resolve en neem hem vaak mee.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk alledaagse taken maar soms ook content maken (adobe) en video's editen (davinci resolve).
Ik denk dat ik dus een i5 of i7 nodig heb met een werkgeheugen van minstens 8 gb.
Wat is je budget?
Het liefst max. 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik had nu een laptop van 14 inch en dat vond ik een fijn formaat, 15,6 wil ik ook nog wel overwegen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee niet persé! Heb wel mindere dingen gehoord over asus
Laptops die ik zelf heb gevonden
3.. Lenovo ThinkBook 14 i5-1135G7
Acer swift 3 > ben nu een beetje huiverig over acer, maar dit zijn wel een van de enigen met 16gb
Acer swift x
Lenovo IdeaPad 5 i5-1135G7
Lenovo v14
HP 14s
MSI Modern 14
Alvast heel erg bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk alledaagse taken maar soms ook content maken (adobe) en video's editen (davinci resolve).
Ik denk dat ik dus een i5 of i7 nodig heb met een werkgeheugen van minstens 8 gb.
Wat is je budget?
Het liefst max. 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik had nu een laptop van 14 inch en dat vond ik een fijn formaat, 15,6 wil ik ook nog wel overwegen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee niet persé! Heb wel mindere dingen gehoord over asus
Laptops die ik zelf heb gevonden
3.. Lenovo ThinkBook 14 i5-1135G7
Acer swift 3 > ben nu een beetje huiverig over acer, maar dit zijn wel een van de enigen met 16gb
Acer swift x
Lenovo IdeaPad 5 i5-1135G7
Lenovo v14
HP 14s
MSI Modern 14
Alvast heel erg bedankt!