Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickToenink
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-11-2023
Mijn zoon heeft een Xbox Series S.

Nu heeft hij een spel op DVD gekregen van een Xbox One. Wellicht weten jullie dat de series S geen diskdrive heeft.

Aangezien beide Xbox zijn dacht ik in eerste instantie dat er een code bij de CD zat en dat je deze na digitale download kon invoeren. Er blijkt geen code in het doosje te zitten.

Wie weet of het mogelijk is om de game te draaien op de Series S? En als dat mogelijk is hoe dit uitgevoerd kan worden?

Dank voor het meedenken!

[ Voor 79% gewijzigd door PatrickToenink op 16-10-2022 19:28 ]

Beste antwoord (via PatrickToenink op 31-10-2022 07:33)

Anoniem: 1835258

Game verkopen en digitaal terugkopen in de store is de enige optie. Disc kan niet worden omgezet naar een digitale game.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 22:33
Series s heeft geen diskdrive. Kan dus niet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Game verkopen en digitaal terugkopen in de store is de enige optie. Disc kan niet worden omgezet naar een digitale game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:54

BM

Moderator Spielerij
Wat je wilt is inderdaad niet mogelijk. De Series S is gebonden aan digitale games, en er is geen manier om een fysiek exemplaar om te zetten naar een digitale.

Jaren geleden had Microsoft hier wel volgens mij wel een idee bij, maar dat stuitte op zoveel kritiek dat dat er nooit door gekomen is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three