Mijn vraag
Mijn pc heeft moeite met opstarten, hij wilt soms de schermen niet opstarten maar ik heb geen enkel probleem met de computer wanneer hij volledig is opgestart,
Ik kan streamen/gamen alles tegelijk en hij valt niet uit, ik heb het probleem alleen met opstarten
Ik heb al een stekker eruit gehaald van 1 monitor zodat hij met 3 opstart, hij lijkt het dan te doen, maar wat ik vreemd vind is dat de computer de beeldschermen laat flikkeren af en toe alsof hij niet weet welke hij precies moet opstarten en wat de "MAIN" monitor is.
Soms laadt hij wel gewoon door met 4 schermen tegelijk, ik snap er echt de ballen niet van wat dit nou kan zijn.
Ik gok zelf dat het een windows setting of iets dergelijks is want anders zou ik deze problemen ook moeten hebben als de computer onder stress komt te staan bijvoorbeeld door Rust ( videospel ) te spelen EN te streamen.
Wat denken jullie ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 7 3700X socket AM4 processor
ASUS ROG STRIX X570-E GAMING, socket AM4 Motherboard
Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit Memory
Samsung 970 EVO Plus, 1 TB SSD
Seagate BarraCuda, 2 TB Hard DISK
Corsair Obsidian 500D RGB SE tower-b Case
Corsair HX1000, 1000 Watt Power Supply
Microsoft Windows 10 Pro 64bit software
GAMDIAS CHIONE P2-360R Watercooling
MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB
GOXLR PRO
Shure SM7B
Elgato streamingdeck XL
2 x x2474HS iiyama 24 inch
XV270 acer 27 inch
ASUS TUF Gaming VG27AQ - QHD IPS G-Sync Gaming Monitor - 27 inch <- main screen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stekker eruit halen van een monitor, lijkt erop dat hij dan soms wel doorloopt
PC opnieuw opstarten handmatig met de aan/uit knop, soms loopt hij wel door, ook met 4 monitoren aangesloten.
Stof verwijdert uit de pc ( was niet veel )
Mijn pc heeft moeite met opstarten, hij wilt soms de schermen niet opstarten maar ik heb geen enkel probleem met de computer wanneer hij volledig is opgestart,
Ik kan streamen/gamen alles tegelijk en hij valt niet uit, ik heb het probleem alleen met opstarten
Ik heb al een stekker eruit gehaald van 1 monitor zodat hij met 3 opstart, hij lijkt het dan te doen, maar wat ik vreemd vind is dat de computer de beeldschermen laat flikkeren af en toe alsof hij niet weet welke hij precies moet opstarten en wat de "MAIN" monitor is.
Soms laadt hij wel gewoon door met 4 schermen tegelijk, ik snap er echt de ballen niet van wat dit nou kan zijn.
Ik gok zelf dat het een windows setting of iets dergelijks is want anders zou ik deze problemen ook moeten hebben als de computer onder stress komt te staan bijvoorbeeld door Rust ( videospel ) te spelen EN te streamen.
Wat denken jullie ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 7 3700X socket AM4 processor
ASUS ROG STRIX X570-E GAMING, socket AM4 Motherboard
Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit Memory
Samsung 970 EVO Plus, 1 TB SSD
Seagate BarraCuda, 2 TB Hard DISK
Corsair Obsidian 500D RGB SE tower-b Case
Corsair HX1000, 1000 Watt Power Supply
Microsoft Windows 10 Pro 64bit software
GAMDIAS CHIONE P2-360R Watercooling
MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB
GOXLR PRO
Shure SM7B
Elgato streamingdeck XL
2 x x2474HS iiyama 24 inch
XV270 acer 27 inch
ASUS TUF Gaming VG27AQ - QHD IPS G-Sync Gaming Monitor - 27 inch <- main screen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stekker eruit halen van een monitor, lijkt erop dat hij dan soms wel doorloopt
PC opnieuw opstarten handmatig met de aan/uit knop, soms loopt hij wel door, ook met 4 monitoren aangesloten.
Stof verwijdert uit de pc ( was niet veel )